Tu sa-l iubesti,
Sa-l alinti,
Sa-l mangai,
Sa-l asculti
Si sa intelegi,
Ca un barbat are nevoie de liniste,
De caldura,
De iubire, la fel ca o femeie.
Daca sunt posesori de penis si uneori o mai iau razna,
Asta nu inseamna ca nu sunt tot oameni
Si ca n-au nevoie de cineva care sa fie acolo pentru ei,
Cand totul se intoarce impotriva lor.
Bineinteles, daca nu s-a intors el mai intai impotriva ta.
***
Atata incredere am avut in el, as fi plecat oriunde...
Si asa am ajuns intr-un alt colt de lume, departe de toata lumea cunoascuta mie... Am plecat cu el, de dragul lui, pentru el. Ne doream o viata in care sa fim doar noi doi.
Dar, de la noi... s-a ajuns doar la mine
--------------------- ---------------------- -----------------
Ne-am mutat intr-un orasel din N.Y, Bufallo.. Acolo el avea o intreprindere mostenita de la raposatul sau tata. O vila ca in filme, cu piscina, majordomi. Parea viata perfecta, vroaim sa fiu acolo cu el. Sa-i fiu alaturi, desi stiam ca voi pleca din orasul meu natal, Moscova.
O rusoaica cu parul roscat si cu cativa pistrui pe fata ii furase inima unui american bogat. Asa parea, asa era in mintea mea..
Gandurile lui in legatura cu mine erau cu totul diferite, dar dupa mult timp aflasem.
****
Timp de 2 luni am fost tratata ca o prințesa, ne înțelegeam. .Arthur era iubitor și foarte romantic.
Chiar mă ajutase sa termin facultatea de litere și sa îmi găsesc un job super bun .Trecuse un an de fericire, pregătirile de nunta erau pe sfârșite.
Eram emoționată pentru accea zi.
***
Ajunsa în fata altarului în rochia de mireasa foarte frumoasa și eleganta , îl admir pe viitorul meu soț .
Îmbrăcat la costum negru, butoni argintii, pantofi lăcuiți și un ceas care ieșea destul de repede în evidenta, văzându-se pe chipul lui ca este împlinit și fericit, așteptând momentul sa fiu în totalitate a lui.
Mă apropii încet cu voalul pe cap și buchetul în mana, la brațul unui frate de a lui, Boris.
Acesta era și el însurat cu tânără englezoaica extrem de frumoasă. Chiar se potriveau. Nu se lasa mai prejos și avea aceeași bogăție ca a fratelui sau, dar și muncea foarte mult. Avea 2 fetițe foarte frumoase..cărora le deveneam mătușa.
---------------------------Erau mulți invitați, oamenii de afaceri, prieteni comuni, mama lui ...
Dar... lipsea cineva, mama..
Off, mama, ar fi fost așa frumos sa fie și ea aici, sa își vadă unica ei fata în fața altarului cu barbatul pe care îl iubește. . Eram mult mai fericita ca îmi era și ea alături în aceste momente.
***
Ne zâmbim discret și începe slujba.
În sfârșit visul devenea realitate. Arthur va fi soțul meu. Eram așa de entuziasmata..