Ben Nerissa Waters 19 yaşındayım Londra'da yaşıyorum. Annem İngiliz babam Türk. Zengin bir aile çocuğuyum ama egoist biri değilim. Neyse benim şimdi hazırlanmam lazım çünkü benim gerizekalı arkadaşım yüzünden daha okula kaydımızı yaptırmadık ve yarın okullar açılıyor.
"Katy tanrı aşkına iki saattir o odada napıyosun bana bak eğer senin yüzünden okulda boş yer kalmaz da bizi okula almazlarsa sana burayı dar..."
"Off!! Ness geldim işte niye ciyaklayıp duruyorsun iki saattir"
Biz böyle biraz daha tartıştıktan sonra arabama bindik ve okula gittik. Gider gitmez büyük bir kalabalıkla karşılaşmamız bir oldu.
2 SAAT SONRA
Evet aradan 2 saat geçti ve biz anca kayıtları bitirdik şimdi de bunları kutlamak için bir cafe'ye gidiyoruz. Ne! Bana öyle bakmayın içkilerle ve barlarla aramız iyi değil neyse sonunda bir cafe'ye gelebildik.
X'in Gözünden
Merhaba tabiki de size kendimi tanıtmicam beni ilerde tanırsınız zaten neyse cafe de oturmuş bişeyler içerken kapıdan içeriye iki kız girdi biri sarışın-Ness- diğeride kumraldı-Katy- waoow bak işte bu kızlar bi harika dostum özelliklede sarışın olan.
X"Bakın çocuklar şu sarışını nasıl tavlıyorum"
Evet o aarışını tavliyacaktım bilmiyorum ama onu bana çeken bişey vardı. Her neyse önce onların masasınabir buket çiçek gönderecektim.
Ness'in ağzından
Biz masada oturmuş kahvelerimizi içerken bir anda garson geldi ve yan masadaki bi tane çocuğu işaret ederek
" bu beyfendi size bu buketi gönderdi efendim" dedi ve gitti. Şok olmuştum ya tamam yakışıklı falandı ama bu kadarıda fazlaydı gidip ona gününü gösterecektim. kalktım ve masalarına doğru yürüdüm o sırada bana bu buketi gönderen çocuğun sesini duydum. "Size söylemiştim çocuklar izleyin ve görün" dediklerinden hiç bişey anlamasamda hiç istifimi bozmadım ve masalarına geldiğimde "Bu çiçeği hanginiz gönderdi?" Bi tane çocuk ayağa kalktı ukala olduğu çok belli neyse " Ben gönderdim" " Aaaaa ne kadar güzel" dedim çocuk biraz daha böbürlenerek "Sen benimle takıl bak bundan daha güzel hediyeler alırım" dediği an ise benim tarafımdan yüzüne çok sert bi tokat yedi "Seni pis ukala bir daha kız tavlamaya çalışırken ukalalığından vazgeçmeni öneririm çünkü emin ol senin gibi pisliklere ancak sürtkler bakar" dedim ağzını açtı cevap vereckti e bende bekliyeyim dedim" Yaa demek öyle tatlım çekiciyim sempatiğim ve tatlıyım daha ne istiyorsun ki" " Mesela insan olabilirsin" dedim ve cevabını beklemeden Katy'i de kolundan tuttuğum gibi cafeden dışarı çıktım " Tanrım Ness sen salak mısın onun kim olduğunu bilmiyormusun" "Yoo bilmem mi gerekiyor hem banane ya kimse kim" " Salak arkadaşım o ünlü..."
------------------------------------------------------------------------------------------
Eee bu bölümde buraya kadar onun kim olduğunu az çok tahmin ettiğinizi düşünüyorum cevaplarınızı doğrulamak için diğer bölümü bekleyin :) :* <3