Prológus

276 16 7
                                    

Minden nappal egyre nehezebben tudok koncentrálni a munkámra. Beleférkőzik a gondolataim közé, és még az álmaimat sem hajlandó békén hagyni. Olyan, mint valami méreg, ami minden egyes perccel, órával egyre kegyetlenebbül veszi uralma alá a testem. Az illata, a látványa... felforrósítja a testem. Meg akarom csókolni, belemélyeszteni a fogam a nyakába, belemélyeszteni magam a testébe. Hosszan, forrón akarom őt. Soha, még egy nő sem okozott nekem ennyi fejfájást, mint Ő. Sőt... még egy nő sem okozott fejfájást nekem. Talán emiatt kívánom Őt ennyire. Emiatt őrülök bele a puszta látványába is. És, az, hogy folyton visszautasít, csak még inkább felhergel.
Mindig könnyen megkaptam a nőket. Még a legszemérmesebb nő is, úgy borult térdre előttem, mint egy jól bejáratott prosti. Megszoktam már, hogy a hatalmamnál fogva mindent megkapok. Bármit el tudok intézni egy telefonhívással. Legyen az drog, pénz, kurvák. Én mozgatom az alvilág főszálait... én vagyok az apja a maffiának. Mindenhol ott a kezem, tőzsde, szállodaipar, gyógyszeripar, olaj, csak, hogy párat említsek. És, hogy tettem szert ekkora hatalomra, és vagyonra? Mondhatnám azt, hogy jókor voltam jó helyen... de, ez valahogy mindig megnevettet.
Az eddigi életem az tette ki, hogy minél nagyobb hatalomra tegyek szert. És ettől semmi, és senki sem tántoríthatott el. Magam alá gyűrtem mindenkit. Nem számított, milyen áron, milyen eszközökkel kellett félreállítanom egy- egy nagy hatalmú embert, csakhogy megkapjam, amit akarok.
És, most újabb célt tűztem ki magam elé. Őt akarom! Akármilyen áron is, de végül, úgy is az enyém lesz!

× Pattinson ×

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Possibility; R.P.Where stories live. Discover now