Dumnezeu din bunatate ne-a adus din nefiinta intru fiinta,iar dupa ce ne-a zidit ne ocarmuieste cu judecatile dreptatii Sale-impreunand,totusi,dreptatea cu mila,caci este Bun din fire.
Cuvantul Lui Dumnezeu este numit,,mana Lui Dumnezeu".In Sfanta Scriptura ea spune:,,Cu Cuvantul Domnului cerurile s-au intarit"(Psalm 32,6),si:,,Eu cu Mana mea am intarit cerul,,(Is.48,13).Deci Cuvantul Lui Dumnezeu este Cel ce S-a coborat pe Sine din cer,S-a Intrupat,S-a facut Om,A patimit,A fost rastignit,A Inviat a treia Zi si S-a Inaltat la cer,Hristos Adevaratul nostru Dumnezeu.Iar Duhul Sfant este numit ,,Mila Lui Dumnezeu":Voi turna din Duhul Meu,Zice,Domnul peste tot trupul(Ioil 2,28;Fapte 2,17),si Mila Domnului peste tot trupul.Asadar,dupa ce a facut cu noi bunatate,ne trage la Sine pe noi,cei despartiti de El,cu judecatile dreptatii Sale,iar cu Mila Sa ne primeste:ca Atotsfantul Duh al infierii,Undelemnul bucuriei,pe fapturile intelegatoare cele indreptate prin lucrarile dreptatii le infatiseaza bineprimite Tatalui intru dreptate.
Daca Milostiv si Drept este Domnul,atunci este invederat ca El,dupa ce a facut cu noi bunatate,cu dreptatea Sa ii pedepseste pe cei ce s-au indepartat de El,iar cu Mila ii primeste inapoi si ii face din nou fii ai Imparatiei Cerurilor...
VA URMA....NOTA:Am socotit ca inainte de a scrie multe pilde,istorioare,cuvinte duhovnicesti sau filosofice,am simtit nevoia sa spun cate ceva legat de Dumnezeu.Pentru ca inaintea tuturor sau deasupra tuturor Sta Cel Ce le-a facut pe toate si le-a adus din nefiinta la fiinta.Suntem datori a multumi Lui Dumnezeu totdeauna pentru toate Darurile revarsate asupra noastra si a tuturor.Urmatoarea teme este :Calea spre Dumnezeu,Despre crestinatate si crestini,Despre credinta si Frica de Dumnezeu ca inceput al intelepciunii.Dupa ce voi termina cu aceste invataturi despre Dumnezeire si Rolul unui crestin-ortodox in Biserica Ortodoxa,voi trece la pilde,invataturi duhovnicesti si filosofice.Nadajduiesc ca va ajunge aceste invataturi frumoase la inima multor iubitori de Dumnezeu,spre a mai micsora raul din jurul nostru.Voi termina cu cuvintele inspirate de teologi,filosofi si oameni de stiinta:,,Viata fara Dumnezeu nimic nu este"De asemenea si cuvintele Mantuitorului nostru Iisus Hristos:;,Fara Mine,nu puteti face nimic"........
CITEȘTI
Cuvinte intelepte
SpiritualAceste invataturi de mare folos apartin tuturor marilor artisti din trecut si prezent.Desi,generatile vor continua,scrierile lor raman pecetluite pentru majoritatea oamenilor,ca un indemn sau invatatura inteleapta.Caci,implinirea operei sta in impli...