Azi sper sa fie mai bine! Adica sa nu mai stau in spatele clasei, sa îmi fac prieteni si trebuie sa stiu ce e cu baiatul ala, nici numele nu il stiu. Tata deja plecase la munca atunci cand eu m-am trezit deci a trebuit sa merg pe jos la scoala, puteam sa chem un taxi , dar era frumos afara, soarele stralucea asa puternic. Intrand in clasa , ma saluta una dintre noile mele colege
"Hei! Buna"
"Buna!"
"Vrei sa stai cu mine?"
"Nu ai coleg?"
"Ba da! Roy dar s-a mutat in spate"
"Ok! Eu sunt Rebecca"
"Lissa! Îmi pare bine"
"Lissa vreau sa te întreb ceva"
"Zi!"
"Cum il cheama pe baiatul ala din spate?" aratand spre baiatul de ieri
"El e Justin Harris !Nu vorbeste prea mult "
"De ce?"
"Nu stiu! Inainte nu era asa!"
"Nici cu tine nu vorbeste?"
"Nu! Doar cu prietenii lui de la teatru. Toti sunt asa ca el"
"Ciudat"
"Chiar ca"
Deci sunt mai multi, ce sunt vreo secta sau ce? Am aflat cum il cheam , acum trebuie sa aflu unde locuieste!
Dupa ore am asteptat ca toti sa plece, ramanand doar eu si Justin, parca asa il chema. A iesit din clasa si l-am urmarit. Tot drumul a mers foarte repede , abia ma tineam dupa el, bine a trebuit sa stau si la distanta. Tipul asta vad ca locuieste in partea mai intuneacata a orasului, parte cu padurea. Mersul lui incetineste si pentru o secunda am crezut ca si-a dat seama, dar nu , a intrat in padure.
Afara deja se intunecase, de ce trebuie eu sa am ore dupa-amiaza si nu dimineata, adica la vechiul liceu invatam dimineata. Am stat putin pe ganduri, ce ar trebui sa fac, sa merg dupa el sau sa ma duc acasa'mergi dupa el' ! Constiinta asta! O ascult si continui sa-l urmaresc, dar nu-l mai vad , e foarte intuneric!
Brusc simt ca eu sunt cea urmarita, dar ignor asta. Continui sa merg prin padure , incercand sa nu fac mare zgomot , dar tot nu reusesc sa dau de el si chiar daca as vrea sa ma intorc nu mai stiu cum. Telefonul imi vibra , semn ca am primit un mesaj sau ma suna cineva, dar nu , ma avertiza ca s-a descarcat.
"Perfect!" spun bagandu-l inapoi in buzunar
Imediat se aud niste foșnete prin apropiere si inima mea incepuse sa bata foarte tare.
"E cineva?!"
Si nu se auzea nimic! Cum ies de aici, m-am ratacit! Incepusem din nou sa merg, dar abia zaream ceva, singura lumina era cea a lunii. In timp ce mergeam se auzeau acele foșnete, ma simt din nou urmarita. Incep sa ma invart , pentru a ma asigura ca nu e nimeni in spatele meu
Simt imediat pe gat o respiratie rece si doua maini care imi cuprind talia pe la spate
"În locul tau, eu nu as mai umbla prin padure noaptea! E periculos!" spune soptit la urechea mea, buzele lui atingand-o !
Am dat sa ma intorc , sa vad cine e dar deja disparuse. Cum poate cineva sa dispara atat de repede. Nici eu nu am mai stat pe ganduri si am luat-o la fuga. Alergand am dat de una dintre marginile padurii si chiar daca nu stiam unde ma aflu exact , am continuat sa merg inainte. In departare se vedeau farurile unei masini care se apropia si i-am facut semn sa opreasca.
Geamul soferului s-a deschis si la volan era baiat, cam de varsta mea
"Scuze , dar sunt noua si m-am cam ratacit. Ma poti duce acasa te rog!"
"Sigur urca!"
"Multumesc!"
"N-ai pentru ce! Ce cauti afara la ora asta, nu spun ca nu e inregula , dar ce faci pe langa padure?"
"Vroiam doar sa ma plimb si m-am ratacit!"
"E foarte periculos! Sunt multe animale salbatice care te pot ataca"
"Asa e in partea asta ?"
"Cam da! Inca nu-ți stiu numele!"
"Rebecca!"
"Ce nume frumos! Rebecca!"
"Mersi"
"Eu sunt Benny! Deci esti noua?"
"Da ! Abia ieri am ajuns aici"
"Esti la liceu?"
"Da"
"In ce clasa?"
" 11B"
"Eu sunt 12A! Si ti-ai facut prieteni?"
"Doar unul!"
"Acum ai doi! Iubit?" zice uitandu-se in continuare la drum
"Nu! Nu am avut pana acum"
"Înteleg! Deci pe unde o i-au de acum?"
I-am explicat drumul spre casa in timp ce ii povesteam de ce am venit aici. Bineînteles ca atunci cand am ajuns acasa , am fost intrebata de ce am venit asa tarziu dar am spus ca m-am ratacit si m-a adus un prieten. Wow! Eu de la niciun prieten , acum la doi, scor record. Chiar a fost ciudat ce s-a intamplat in padure , m-am speriat, dar tot o sa aflu ce a fost!
Hei vampirași!!!! Sper sa va placa acest nou capitol , citițil , votațil si urmariți-ma in continuare!
Acum vreau sa va recomand o carte! Se numeste "The bad boy fall in love"
Autoarea este:OanaMaria427 , care acum a devenit una dintre prietenele mele!!!
CITEȘTI
Victim [JB vampire]
FanfictionPentru Rebecca nimic nu va fi usor! Liceu nou ,prieteni noi ,si el..... Rebecca e fata curajoasă ,cuminte ,devreme acasa El,Justin e.....tipul retras din spatele clasei,singuratic. Secretele nu raman mereu secrete,iar Rebecca stie asta,de aceea vrea...