Nihayet istemeye geldiler ben mutfakyaydim ada kahveleri hazirladi tam iceri götürecekken annem geldi sagolsun tuz katin damadinkine dedi ben sacmalamayin dedim ama beni dinleyen kim yaa adada buldu damadi daha tuzluyo yazik yaa tuzlu kahve icecek keske ben emreyede icirsem onun o suratini gorsem ...
İceri girdik ada kahveleri dagitmaya basladi herkes kahvesinden ilk yudumu alirken damada bakiyor yuzunu asmiyo emre birden kahveyi tukurdu bizim ada kahveleri kariatirmis ya salak...
İnsan bu kadar salak olurda bu kadar olmaz benim emrecimi zehirleyicek yaa.. Herkes bir anda emreye gulmeye basladi ve en sonunda en sıkıcı bolume geldik kiz isteme vee iste basliyor ... Efendim sebebi ziyaretimiz malumm...
............
Verdik gitti ..
Eee kizi verince bizde eve herkes yorgundu ama bu gece solicektim.
Eve gelince herkesi oturtturdum annem anlamisa benziyordu annemme kurnaz demiyim de sezgi yeteneyi var diyim en iyisi ,ve babama donerek ;
— baba bu annem benden habersiz bisyler yapmis habrin var mı?
— ne oldu kizim yine ?
— annem çınar diye birisiyle arami yapmak istiyor. Dedim ohh be dedim ama emre ah ah onun surati neydi oyle kopurmus mubarek..
— eee kizim ama annende hakli artik bir sewgilin bari olsun .
İcimden var var emree dedim ama diyemedim...