MEDYA-IRIE VE KOTOKO 💖
Merhaba ben Kotoko.Size pest etmemeyi, istediğiniz şeylerin peşinden koşmanız için hikayemi anlatacağım. Ve şu an çok mutluyum *-*Ben kocamı Lise 2'de tanıdım,daha doğrusu aşık oldum. O A sınıfının yani zekilerin toplandığı sınıfın bile en zekisiydi.Bütün kızlar ona hayrandı ben de dahil.Lise 3'te okulun ortasında ona açılmıştım.Reddemişti, ilgilenmiyorum demişti. Tabi ki okul bizden bahsediyordu .Bu yüzden sinirlenmişti hiç bir kıza pas vermediği için. Benim iki en yakın kız arkadaşım vardı. Adları Satomi ve Jinko. Bir de beni seven Kin-chan var ama şu an daha ona gelmedik.İşte ben hiç pes etmedim sabrettim falan ksnsknssk daha durun bomba geliyor ;) Ona açıldığım gün mü ne idi babamın yeni yaptığı ev yıkıldı ama minicik bir göktaşıyla hemde. Haberlere çıktık falan.Tabi benimki'nin babası bu haberi görmüş, babamı aramış.Ve en yakın arkadaş oldukları çıktı. İşte babası kendi evlerine çağırdı.Ben de şaşırıyorum tabi başka Irıe ailesi vardır onların evi değildir hani falan içimden geçiriyorum ama teselli edemiyorum kendimi. Tabi onların evi çıktı. Biz aileyle tanıştık, bir kaç saat sonra Irıe-kun geldi. Tabi ben şaşkınlıktan çığlık atarak babamın üstüne sıçradım. Bayan Irıe 'Siz tanışıyor musunuz?' diye sordu. Tabi o da durur mu 'Maalesef ki evet.' dedi. Kırılmıştım ama bir şey demedim sonuçta sevdiceğim idi. Bayan Irıe ile kaynaştıktan sonra bana odamı gösterdi. Irıe'nin odasıyla yan yanaydı. Tabi erkek kardeşi bana kızgındı odasını aldığım için. Bana hep 'Seni aptal Kotoko!' diyor.Ben üzülüyorum ama bir şey demiyordum.Sonra Irıe valizlerimi taşıdı odama. 'Yerleştirmene yardım edeceğim anneme söz verdim.' dedi.Ben de gerek yok kendim yerleştirebilirim yardımın için teşekkür ederim dedim. İyi sen bilirsin diyip odadan çıktı. Tanışma faslı ev gezinme falan gittiğimiz gün çabuk geçti. Ertesi gün sabah sabah yola döküldük Irıe ile birlikte. Yolda gidiyoruz bana 'Arkamdan yürü de okulun yolunu öğren tekrar göstermeyeceğim haberin olsun.' dedi.Ben de mecburen tamam dedim ve arkasından yürümeye başladım. Okula gittiğimizde hemen Jinko ve Satomi'yi bulup her şeyi anlattım tabi şok oldular sevinçten.Sevinçten miydi bilmiyorum ama 'Siz Irıe-kun'lara mı taşındınız ?! Diye çığlık attılar. Teneffüste yanımıza Kin-chan ve tayfası (3 Kişiler Kin-chan dahil) geldiler.Anladı tabi Irıe'den bahsedince.Lütfen dedim Kin-chan' e. O üzülmesin diye teselli etmeye başlamıştım. İkna oldu ama neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love In TOKYO
RomanceLove in Tokyo'nun türkçe uyarlamasını yaptım. Korecanlara tavsiyemdir bu film ☺Çok güzel bir dizidir kendisi kdndjdhdh Ama unuttuklarım olabilir uzun bir süre önce izlemiştim izleyenler unuttuğum yerleri söylerse mutlu olurum ✌İyi okumalar..