Era mica,inca avea o viata inainte.O simpla fata ,numita Jasmine ,pe scurt Jas.Avea 10 ani ,era de-abea in clasa a IV-a.Mereu cu zambetul pe buze ,desteapta si frumusica.Anii au trecut ,ea devenea domnisoara ,avea deja 12 ani ,crestea ..era inalta si frumoasa ,din ce in ce mai frumoasa.Intr-o zi a primit un mesaj "Buna" ,era un baiat destul de mare ,parea cuminte ,dar totusi 'Aparentele inseala'
A inceput sa vorbeasca cu el ,era de treaba ,dar nu era pentru ea ..era mare ,nu il placea si nu ,nu era genul ei ,desi era mica ,dar era destul de dezvoltata ,atat la minte ,cat si la corp.Erau prieteni si el avea 18 ani ,a zis ca locuieste in chirie cu inca un baiat timp de un an acolo langa ea ,in vecini .Ea fiind curioasa l-a intrebat ce fac acolo la ei in oras.
El i-a raspuns ca fac ultimul an de scoala ,acolo la ea in oras ,asa pur si simplu.Zilele au trecut ,iar intr-o zi ,a mai primit un mesaj ,era o alta persoana ,un alt baiat ,un alt suflet.
-Hei(el)
-Hei
-Ma numesc Joseph si mi se spune "Josh"
-Incantata ,eu sunt Jasminne ,spusa "Jas"
-Frumos nume ,eu sunt prietenul celui care ai vorbit ,acel care sta in chirie..
-Oh!Da,da..
-Pai as vrea sa iti spun ca imi placi ..stiu ai 12 ani ,mi-a spus el (Chris),am 18 ,la fel ca el.
-Si de ce nu mi-ai scris pana acum?
-In fiecare dimineata te vedeam cum mergi la scoala,aveai o caciulita inchisa la culoare ,pe care o luai atunci cand era frig ,iti vedeam in fiecare dimineata acel zambet de nedescris si frumuseteata..imi placeai in fiecare secunda.Fiecare clipa in care te vedeam ,pulsul meu statea in loc ,mintea o lua razna si in interiorul meu simteam o invalmaseala de simturi nebune.
-Uau!Esti un poet😒..
-Crezi ca mint?
-Nu,dar totusi esti prea afectuos asa din prima data.Totul devenea mai frumos ,ea a inceput sa il placa ,caracterul baiatului era foarte frumos ,mereu era amabil si dragastuos cu ea ,ii facea complimente mereu si se vedea ca o iubeste