Iubire nespusa

34 1 0
                                    

*Din perspectiva lui Jas*
Il iubesc asa mult si nu vreau sa mai plece de aici niciodata.Stiu destul de bine ca el nu locuieste aici decat in chirie,dar totusi in inima mea este inchis.Din inima mea nu va mai pleca niciodata.Nu vreau sa stiu ce se va intampla cu mine cand va pleca la el in oras.Nu o sa il mai vad si am sa mor.Fara el cred ca as fi moarta.Dar totusi ,sunt puternica ,sau poate asta cred.Mintea mea e plina de ganduri ..vreau sa il intreb maine cand ne vedem.Cum va face?Ne vom mai vedea?Macar cat va mai sta?..

Ma trezesc ,imi fac rutina de dimineata si primesc un mesaj: "Buna,la ce ora vrei sa ne vedem?"
Ii dau mesaj :"la ora 14:30".
A venit si ora aceea.Merg in parc si il astept linistita pe o banca ,cu telefonul in mana.Il vad ,vine spre mine ,ma ridic si il imbratisez.El ma i-a si ma saruta ,iar apoi ma strage la piept cu putere.
Il simt,e langa mine,ma iubeste si simt asta.Iubesc sa ma sarute pe frunte ,iubesc fiecare miscare a sa.
Ne asezam si incepe sa vorbim.Incep eu :
-Vreau sa vorbim seruos azi..
-Spune.
-Cand o sa pleci din oras?
(Ofteaza si nu raspunde)
-De ce nu imi spui?
-O sa iti fac rau ,o sa plec peste o saptamana.Dau examenele si plec.Expresia fetei lui era de o suparare iesita din comun..
-Deci o sa ma lasi asa?Cand o sa ne vedem?Osa o facem macar?Macar tii la mine?Tu iti dai seama cat te iubesc?
-Calmeaza-te ,va fii bine.
Ma i-a in brate, ma strange tare,si eu incep sa lacrimez..
-Nu trebuie sa plangi.Ti-am spus ,o sa fie bine.
-Nu stiu Josh..nu stiu.
-Iti promit ca o sa ne vedem candva ,dupa ce voi pleca.Si sa u uiti ca eu te voi iubi mereu.
-Si eu.
*Din perspectiva autorului*
Stateau pe banca imbratisati.Se vedea iubirea dintre ei.S-au dus fiecare la casele lor,dupa o zi intreaga impreuna.Copila,Jasmine,era trista dar isi spunea in gand :"bucura-te cat il mai ai.''

Amandoi au vorbit pana seara tarziu.Isi trimiteau mesaje romantice ,lungi ,kilometrice,etc.Ea privea cu lacrimi in ochi mesajele.Adormeau amandoi unul cu gandul la celelalt.Se visau mereu impreuna si se iubeau nespus.Desi ei nu se cunosteau de mult timp,simteau ca se cunosc de-o viata.Tot ce conta pentru ei era ca se iubeau.

Cei care vedeti cartea ,lasati comentarii daca sa continui sau nu.Scuzati greselile de ortografie,daca se gasesc in capitole.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ambiţia vieţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum