Proloog

25 3 3
                                    

Tamara kwam boven water en begon te zingen. Ze zong het lied wat net werd gezongen voor ons. Ze kuste een man bijna maar trok hem onder water en liet haar ware aard zien. Ondertussen kwamen Ashley, Brooke, Courtney, Daphne, Elina, Faye, Gwen, Hadriana, Ivy, Joëlle, Kayleigh, Lynn, May, Noa, Oana, Pearl, Quinn, Rani, Uvania, Venia, Wayka, Xina, Yvy, Zoey en ik ook boven. Brooke, Daohne, Faye Hadriana, Joëlle, Lynn, Noa, Quinn, Rani, Venia, Xina en Yvy waren verderweg. Toen de rest de man weer boven water trok vielen ze allemaal de mannen aan terwijl in maar een beetje rondzwom. Toen Gwen er eentje had vielen Tamara en ik de man aan en hoefde ik niet meer te eten. Ik had er nooit zo een goed gevoel bij. Mijn zussen hielden ervan te jagen. Toen ik een jongen onder puin zag haalde ik al het hout weg. Ik at het voor hem op. Ik probeerde weg te zwemmen maar ik zat vast onder de rotsen. De jongen die ik had gered kwam achter me aan en stak een zwaard in mijn staartvin. Hij was me dus mooi niet dankbaar. Er werd een net over me heen gegooid en ik spartelde en waarschuwde ze maar de mannen luisterden niet. Ik werd in een glazen kist gestopt waar ik niet meer uit kwam. Ik kreeg geen lucht meer en de jongen die een zwaard in me stak die blijkbaar Philip heette maakte de kist een stukje open en ik gaf hem een klein lachje.

De kist viel en al het water liep eruit. Mijn staart veranderde in benen en een man zei: "Je zult moeten lopen."

Ik probeerde te lopen maar viel na een paar stappen.

"Loop of sterf." Phillip bood zijn hulp aan. "Ik vroeg niet om hulp." zei ik fel. "Maar je hebt het nodig." Ik werkte mee en hij tilde me op. Zo liepen we verder.

 Zo liepen we verder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 06, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SyrenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu