Angela Evans sta tolanita pe unul din fotoliile din piele din sufragerie si fumeaza,savurand fiecare fum din plamani. Acum este boboaca,la cel mai bun liceu din oras. A trecut un an de cand a ajutat membrii din a doua sa familie sa treaca peste niste momente cruciale. Isi aminteste de minciunile rostite de fostul ei prieten acum un an si rade,in timp ce lacrimi ii curg siroaie pe obraz,apoi mai trage un fum din tigarea poreclita tractor, de prietena ei, Steph.
Isi aminteste de cate ori a fost inselata si o pufneste rasul cand numara pe degete si-si da seama ca stie doar de 5 dati. De doua ori a inselata cu Rebeca,o data cu o Nikole, o data cu o Betn si o data cu o fata din alt oras,iar ea a aflat asta dupa foarte mult timp. Ange a trecut peste despartire, dar inca rade la gandul ca a fost chiar atat de proasta si ca a suferit atat pentru "primul ei iubit",persoana pe care si-o considera ingerul pazitor. Ca si cum nu ar mai fi existat atatia baieti.
De cand e la liceu s-a imprietenit cu multa lume,dar nu si-a uitat vechii prieteni.-Ange,ce ai? intra unul din prietenii capatati in liceu peste Ange in sufeagerie.
-Nimic,Ryan,radeam de prostiile facute.
-Atunci de ce plangi? intreaba el ridicand-o in brate de pe fotoliu si tinand-o peste el.
-Ca am fost proasta. Stii ca am trecut peste.
-Da stiu,spune Ryan si isi sprijina barba deasa de fruntea Angelei,apoi o saruta in crestet.
Desi se cunosc de jumatate de an,Ryan i-a devenit ca un frate Angelei,fiind foarte apropiati.
-Eviiiiii,hai sa facem clatite! ii spune Ryan,Angelei,tachinand-o.
-Ti-am zis sa nu-mi mai spui asa! se zbate Angela in bratele "fratelui" sau, dar nu are nicio sansa sa scape.
Ryan o ia in brate si o duce pana in bucatarie asa. Angela trage de pantalonii scurti ce abia- i acopereau fundul,incercand sa se acopere.
-Lasa-i,draga, asa ca nu ma deranjeaza,ii spune Ryan cu o fata perversa.
-Dar ma deranjeaza pe mine,ii raspunde Ange,scotandu-i limba.
Se apuc si scot toate ingredientele pentru clatite,incepand sa faca aluatul,cand telefonul Angelei suna,apelantul fiind una din surorile sale,Steph:
-Da,iubire? ii raspunde Angela,fiind fericita acum.
-Ce faci,fata?
-Cu Ryan,facem clatite. Vino si tu! ii spune Angela prietenei sale.
-Sunt pe drum deja,vreau cu Nutella. Papaaa!raspunde aceasta,nemaiasteptand sa fie invitata de doua ori.
-Ange,dupa ce facem clatitele,mergem pana la mall? Doar noi doi,preferabil,ii spune Ryan Angelei.
-Okay,la cafeneaua aia?
-Dap.
***
Clatitele sunt gata si sunt savurate de cei trei copii. Dupa asta,Steph pleaca la ea acasa si Ryan si Angi merg la mall si intra intr-un magazin de haine,de unde Ryan ii alege cateva haine Angelei,asa cum obisnuiesc ei. Ange probeaza o fusta mulata si un maiou scurt,care i se muleaza pe sanii,scotandu-i formele perfecte in evidenta.
Cand iese din cabina observa un blond cu ochii verzi,cu un maxilar bine definit si un corp parca sculptat pe unul din fotolii, uitandu-se insistent la ea,apoi facandu-i cu ochiul. Aceasta-i zambeste si isi unduieste soldurile pana la el,urmand sa treaca pe langa el ca sa ajunga la Ryan, care ii spune cat de splendid arata in haine mulate. Ange face o pirueta,apoi pleaca inapoi spre cabina,zarind Blondul in oglinda uitandu-se la fundul ei. Chicoteste in sinea ei.
Mai probeaza cateva rochii si observa ca Ochi-Verzi a plecat.
Dupa ce plateste hainele alese, Ryan si Ange merg intr-o cafenea unde,surpriza,Blondul aparuse din nou,chiar in fata Angelei.
"Hmm,de ce sa nu ma distrez si eu putin? Toata lumea stie ca eu si Ryan suntem doar prieteni foarte buni,si l-am vazut pe Blond la mine in liceu"
Blondul si Ange isi mai aruncau cate o privire pe furis tor restul serii si , inainte de a pleca, Angela i-a suflat o bezea Blondului,apoi a plecat, luandu-si prietenul la brat.
***
Angela sta in pat si priveste tavanul ce se distinge prin negura noptii. Se gandeste. La ce, nici ea nu stie. La baieti, la distractie, la familie. De cand e la liceu,locuieste singura. Se uita la ceas si vede ca-i trecut de miezul noptii si maine are scoala, doar ca sufera de insomnii. Se ridica din pat si isi aprinde o tigare. Ii da mesaj lui Steph.
"Ce faci? Stiu ca nu dormi,niciodata nu dormi asa devreme"
"Astept sa adoarma tata sa merg sa fumez"
"Eu deja o fac"
"...te injur..."
"Stiu"
"Tu cum de nu dormi la ora asta,de obicei la 11 maxim dormeai"
"Azi la mall,am dat de un blond cu ochii verzi si nu pot sa nu ma gandesc la el. Nu sunt indragostita,stii ca mi-e imposibil,doar ca nu stiu ce se intampla..."
"Stiu ca nu esti indragostita, tu nu te mai indragostesti. "
"Stiu. Cred ca ar trebui sa incerc sa dorm"
"Ar trebui,ne vedem maine"
"Steph..."
"Da?"
"Te iubesc enorm. "
"Si eu"
Citind ultimul mesaj, stinge tigarea cu un zambet pe buze si apoi se duce in pat si adoarme cu acea pereche de ochi verzi in minte.
***
-Mi-a fost dor de tine,spune vocea groasa si "lenesa" a Blondului.
-Te si cred,avand in vedere ca ne si cunoastem.
-Eu sunt Adam,iar tu esti Angela,ii spune ridicandu-se in picioare,iar Angela ii intinde mana pentru a face cunostinta,dar Adam a.k.a. Zeul-Blond-Cu-Ochi-Verzi ii ia mana si i-o saruta,apoi o trage de aceeasi mana mai aproape,apropiindu-se din ce in ce mai mult de buzele carnoase ale Angelei,aceasta privindu-i ochii de smarald ametita.