Hej
Jag såg dig med en annan tjej idag det gjorde ont aj!
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta för det gjorde ont
Du har inte pratat med mig på en månad vad hände du bara lämnade mig?
Jag hoppas verkligen du är lycklig med tjejen eller det kanske inte ens är din flickvän men ni gick hand i hand på gatan ni kramades sen gick hon du såg mig och dina gröna ögon kollade in i mina jag dog du kollade nästan förvånat mig och sen skakade du på huvudet och gick iväg med raska steg var det sista gången jag såg dig? Mår du bra?
Jag hoppas du och din "nya" tjej har det bra jag saknar dig och när jag sa att du inte kunde älska mig jag hade redan en Oscar din vän antagligen din bästa vän jag är ledsen om du läser detta så vill jag att du ska veta att det som är meningen med livet är att kärleken är vid liv det kanske låter väldigt cheezy men jag älskar dig faktiskt men jag ska inte störa mer hoppas jorden blir en bra plats utan mig det finns så mycket du inte vet om mig Oscar som jag inte vill att du ska veta om mig det blir fel då okej hoppas du får det här brevet när jag lämnat jorden och inte finns här mer för jorden blir en så mycket bättre plats utan mig jag lovar. Hälsa Oscar E från mig och säg att jag älskar han okej?
Från och med nu är det du och jag!Vem vet du kanske kommer och räddar mig när jag står där på rälsen helt medveten om att tåget kommer ta mitt liv dom få millisekunderna som är kvar 3,2,1 sen är jag borta kommer du må bra? kommer jag må bra?
Det får vi aldrig, veta eller hur?
Jag hoppas du älskar mig fortfarande och jag finns i ditt hjärta för evigt okej? Bra vi ses OscarHälsningar
Maja KarlssonAlla bara nu är den slut hejdå men hahhhhahahaha stay tuned de kommer meeeeeeeer