..ve sonra seninle tanıştım.

314 3 0
                                    

Gözlerinle tanıştım, gülüşünle, kokunla, ellerinle tanıştım.Kendimi buldum seninle, hiç olmadığım biri oldum. Kalbimin attığını hissettim. Seni hissettim, içimde hissettim. Çok derinlere hapsettim. Günlerimi seni severek harcadım, özleyerek, düşünerek geçirdim. Hayatıma almadım, hayatımın tamamı yaptım.Senden öncesini yaşamamışım saydım.Sevdiğim her şeyi bir kenara bıraktım, tüm sevgimi sana harcadım.Gücümü senin yüzünden kaybedip, senin sayende topladım.

Gözlerine baktım, kaybettiğim her şeyimi buldum orada. Ellerini tuttum, huzurun ne demek olduğunu anladım.Seninleyken olabildiğim en iyi insan oldum, kollarındayken cenneti merak etmekten vazgeçtim.

ve sonra seni kaybettim.

Ellerin gitti, gözlerin,gülüşün,kokun gitti.Saatlerce

özledim,gecelerce,aylarca.Her şeyi bir yana bırakıp seni bekledim.Öyle büyük bir boşluk açtım ki içimde, sensiz kapanmayacağını anladım. Kendime kızdım, bu kadar alışmamış olmayı diledim. Kalbime kızdım, nasıl bu kadar sevebildiğini sordum. Sana kızdım, bensiz ne yapacağını düşündüm durdum.

..ama önemli değildi hiçbir şey çünkü sen hikayemin bir parçası değil, yazılmış olan kaderimin tamamıydın.

Bu da burda bulunsun.Okumanızı en içten dileklerimle isterim.Yorum da atın hazır okumuşken.Sevgilerimle"

..ve sonra seninle tanıştım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin