Cosmarul din copilarie (capitolul 1)

413 12 0
                                    

Stateam pe canapea cu fratiorul meu si ne uitam la desenele noastre preferate,mama era in bucatarie si pregatea tarta cu mere eram prinsa in lumea desenelor cand dintr'o data sa auzit niste batai la usa care deveneau din ce in ce mai insistente mama a strigat "Vin imediat " dar nici nu a apucat sa deschida caci 3 matahale si'au facu aparitia îi n sufragerie aveau arme in main îi si gagule pe fata mama a strigat "copiii fugiti " si noi am incercat sa fugim dar in zadar am fost luati pe sus mama şia primit doi pumni in abdomen si a cazut pe jos Daris tipa "mama mama " eu nu mai stiam ce sa zic imi era frica de moarte,am incercat sa ma eliberez din stransoare si am reusit am fugit langa mama era plina de sange am inceput sa plang si sa o rog sa a se trezeasca dar nimic atunci am observat ca era inpuscata in zona inimi mama mama era moarta nu se putea mamaica mea o imploram sa se trezeasca dar nimic un dintre barbati a indreptat arma spre mine si a zis "ce facem cu fata?? " cu o voce ragusita si b plina de sila "omoaro" am inceput sa tremur si sa plang barbatul si-a indreptat arma spre mine si a apasat simteam o durere neînchipuită si inainte sa lesin am vazut cum imi ia fratele dupa ei el striga "angel salveaza.ma ajutor angel " si atunci mam trezit fusese doar un vis un cosmar care ma bantuie din ziua in care mi.a murit mama si fratele meu a fost rapit aveam doar sapte ani dar tin minte orce detaliu din ziua aceea aproape in fiecare noapte am acest coamar oribil cu mama plina de sange ai cu fratele meu cum striga dupa ajutor .....

Sper sa va placa cartea mea stiu e umpic plictisitoare dar e prima mea carte si na trebuie sa ma intelegeti va pup

Demonul Curselor  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum