New York(capitolul 4)

238 7 2
                                    

Razele jucause ale soarelui se jucau pe chipul meu inca nu stiu dc am lasat nenorocitele alea de draperi deschise ma ridic cu o lene din pat si pasesc spre baie pentru ami face rutina intru in dus ma dau cu gel de cafea pe tot corpul mil masez usor si ma clatesc ies din dus imi iau in capot pe mn si ma indrept spre dressing imi iau o rochie scurta neagra o jacheta de piele si niste balerini,ies din camera merg in bucatarie si iau un suc de portocale si il bau, ma intreb unde e olga si atunci vad un bilet pe frigider in care scria "scumpa mea angel eu am plecat in america la fica mea ptc are o problema scuze ca nu am putut sa te anunt am auzit ce sa intamplat imi pare rau de pierdere ta app pe masa ai testament unchiul tau tia lasat totul are o mare firma in new York si tu esti sefa are si o mare Vila in care o sa locuiesti tu langa testament ai cheiile casei si a tuturor masinilor lui sunt exact ca ale tale motoare tale deja leam trimis in new york te.am inscris si la facultate mult noroc draga si sa ai grija de tine app am angajat si o servitoare cu drag olga " femeia asta e minunata a facut totul ma uit pe masa si vad teatamentul langa el se afla un teanc mare de chei pff asa multe masini ma uit pe testament si vad numele meu pf chiar mia lasat tot de ce, de ce mi'ar lasa tot?? Atat de mult ma iubea?? Ma duc sus si incep sa impachetez totul dupa 3 ore termin totul car bagajele in masina un Ferrari sports urc si pornesc cu 220km/h in 10 minute ajung la aeroport un barbat imi ia bagajele si eu ma indrept spre avion.
A trecut o ora de cand sunt in afurisitul asta de avion stau si ma gandesc la ai mei au murit in chinuri asa o sa moara si cei care iau omorat dintr-o dată ma duce gandul la o cursa nu am mai concurat de mult sunt super populara si foarte buna la curse cand o sa ajung in new york o să concurez la o cursa gen demonul curselor se intoarce totusi dupa accident toti au crezut ca am murit si de atunci nu am mai concurat a da acum 8 luni am avut un accident grav am vrut sa fac un salt imens cu motoru dar am esuat lamentabil în acest lucru pe lângă faptul ca am stat 5 luni in coma mi'am revenit repede si sunt mai in forma,dupa inca 2 ore ajung insfarsit in new york cobor din avion si observa ca pe pista er o maşină din care a iesit omg cum de? nu se poate era Advin prietenul tatalui meu omul asta imi era ca un tata am fugit si lam prins in brate
➡Ma bucur sa te vad spun eu zambareata
Advin➡si eu ma bucur sa te vad uitate la tine cat de frumoasa esti cat de mult ai crescut spune cu o o fata de copil
➡De unde stiai ca vin spun eu curioasa
Advin➡olga ma anuntat ca vi si mia zis sa te duc la noua ta casa masinile si motoarele au ajuns deja si bagajele o sa ti le aduca un om de'al meu hai urca spune cu o voce dragalasa e un om super are 42 de ani e inalt are parul brunet cu putina noanta de alb cateva fire de riduri si ochi lui albastri ca oceanele se sterg uşor uşor batranetea isi lasa amprenta pe chipul batranului in mai putin de o ora ajungem la noua mea casa o vila superba cu doua etaje piscina gradina un garaj imens in care ar putea incapea zeci de masini si mai presus de toate are trandafiri aflorile mele preferate bagajele au foat aduse deja iar Advin a plecat am intrat in casă a o casa superba sufrageria era vopsita in rosu mobila era moderna canapeaua era neagra oplasma mare 2 metri lungime si 2 latime o biblioteca plina de romane politiste si altele altele ma invart cateva minute si ma uit la poze la pozele unchiului chris era atât de plin de vaiata mai stau putin ai urc la etaj intru in prima camera era fara viata pereti de un gri sters un pat si mobila neagra camera asta era hidoasa si era si barbateasca inchid usa si inaintez intru in alta camera si era minunata genul meu vopsita rosu cu negru draperiile era negre mobila era neagra lenjeria era rosie sangerie si masuta de makeup plina cu tot felu de machiajuri creme si de toate intrun colt Mai era o USA cred ca duce la baie intru si vad un dressing plin cu haine tot felu de haine marimea mea toate e cam ciudat ies din dressing si mai vad o usa ai sigur e o baie intru si vad o cada si un dus o mobila de baie superba si toate negre pereti sunt rosi deschişi e baia ideeala pe un dulapior sunt tot felu de geluri si de toate exact ca cele de acasa Crish sigur el a facut toate astea,ma dezbrac usor si intru in cada aprind niste lumanari cu aroma de trandafir si ma relaxez dupa o ora de relax ies din cada imi sterg corpu ies din baie intru in dressing imi iau o pereche de boxeri rosi si un maieu lung tot rosu si ma duc in pat in sfarsit ,ma gandesc ca maine e prima zi de scoala db astept sa aflu cine e fiul celui ce mia omorat parinti pff deodata ma duce gandul la fratele meu eram frati gemeni identici diferenta era ca eu eram fata mie asa dor de el sper sa nu fie mort si sa am macar o parte din familie masi multumi si cu el doar atat il iubesc asa mult chiar daca am inima de gheata si sunt un monstru tot imi iubesc fratele dupa minute bune adorm in sfârşit....

Plictisitor stiu promit ca urmatoarele vor fi mai frumoase si pline de actiune app o sa pun limbaje obscure sper sa nu va suparati...

Demonul Curselor  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum