1.

118 11 2
                                    

Meraba arkadaslar ben kim namjoo ve suan evlenmek zorundayim yani simdi olmasa bile tanimadigim kisiyle evlenmek zorundayi. Neden mi? Cunku babam bir holdingin sahibi ve bende onun tek cocuguyum. Neden evlendirdigini anlamissinizdir is yuzunden evlendiriyo bide ortaginin ogluyla evlencem ben kimdir nedir nasil biridir bilmiyorumki evlensem. Bugun ailecenek yemek yeme gitcez bilin bakalim kimlerde geliyor. Mustakbel esim ve ailesi neymis bu yemek bizim tanismamiz icinmis. Kardesim ben ne tanismak nede evlenmek istiyorum anlamiyolarki.
Ha bide unutmadan soyliyeyim soyadlarimiz ayni ya inanabiliyormusunuz herkes evlenince farkli soyada gecer ben ayni soyadda kalcam ah halime bakin benim.

___________jongin__________

Meraba arkadaslar ben Kim jongin ben bir playboyum ama ailem beni evlendiriyor. Ne kadar itiraz etsemde yaramiyor neymis ben evlenince sorumluluk sahibi olcakmisim benim icin iyiymis nerde iyi cok kotu hem zaten ben sorumluluk sahibiyim ne geregi var desemde ise yaramiyor. Ha bide bugun evlencegim kizla taniscakmisim bide yemekte birde size en sasirtici olayi soyluyorum soy ismimiz bile ayni. Hayir nerden buluyorsunuz boyle kisileri anlamiyorum. Bakalim bu aksam nolacak.

Arkadaslar eger begendiyseniz lutfen yoruma yazin ve vote leyin eger begenmediyseniz yine yorum yapin ve bana fikirlerinizide sunabilirsiniz siz nasil isterseniz oyle yapicam. Cunku sonucta okuyan sizsiniz ben degil yani onemli olan sizsiniz. Sizleri seviyorum. Ve yorumlarinizi bekliyorum 😉.

Playboy Ile EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin