________namjoo_____
Aile yemeği yiyecegimiz yere gitmistik ama halen daha evlenecegim kisi gelmemisti ve fazlasiyla merak ediyodum. Sonra kapidan birisi girdi ve bize dogru gelmeye baslamisti aslinda yakisikliydi ama ben sevmiyorum ve sevmiyecegimde . Sonra yemek yedik falan ailelerimiz bizi yolladi neymis biz birbirimizi tanimamiz icinmis ama kesin bizden bisey sakliyolardi ama ne. "Ne dusunuyosun."diyen kisiye baktim." Hic dalmisim oyle" dedim. Ama ben cocugun ismini bilmiyordum." Ismin ne?" "Kim jongin ama kisaca kai diyolar bana ya seninki ne?" "Kim namjoo" " ama soyliyeyim bu sadece bir oyun olucak asla birbirimizi sevmiyecegiz." "Zaten seni sevmeyi istiyomussun gibi konusuyosun. Sana cokta merakliydim sanki" " iyi o zaman anlastik"
____aileler____
"Ikisinede ne zamn soyliyecegiz birbirlerini kucuklukten beri tanidiklarini ve ozel guclerinin oldugunu." "Bilmiyorum ortak ama zamani gelince zaten onlar ogreneckler herseyi." "Onlar ogrencek ama bizim sakladigimizi ogrenince ikiside bize cok kizacaklar eminim." "Ben kizimi taniyorum kesin bizle asla gorusmeyecek ama suanlik soylememek daha iyi." diye konusuyorlardi.
______kim namjoo____
Arkadaslar size soylemeyi unuttum ben aslinda unlu bir sarkiciyim gurubumuz var apink . Telefonum calmaya basladi." Alo eun ji ." "Alo kim namjoo buraya gelmelisin lay geliyo acele et." " ne gercektenmi " " evet hadi gel" "tamam bekleyin." Diyip kapatmistim aaa ama ben jongini unuttum." Nereye gidiyosun oyle acele acele" "hic bi isim varda sende git istediginiz yap." "Zaten bende gidiyodum." Diyip gitti. Kizlarin yanina vardigimda karsimda lay yani kankami gordugumde sok oldum. Cunku cok degismisti siyan saclar kirmizi ceket siyah gomlek ve kirmizi pantolonla cok yakisikli gorunuyodu. Yanima gelip " naber knka"dedi "iyi knka senden " " iyi seni gordum daha iyi " dedi bende gulumsedim. Sonra arkadan bir ses geldi ve kim olduguna bakmak icin arkami dondugumde jongin oldugunu anladim ve bana dogru gelmeye basladi. Yanima gelince konusmaya basladi. "Niye birlikte sariliyodunuz." "Bundan sanane" "banane mi ya ben senin gelecekteki kocanim" dedi ve butun herkes sok olmustu soru sormaya basladilar niye bize soylemedin vb. Gibi sorular " cunku soyleneek kadar degerli bisey degil eger o kadar onemli olsaydi soylerdim." Dedim ve hizla ordan uzaklastim niye sinirlenmistimki neden gorunmeyen seyler gorunur gibi oluyo neden herkesin sesini duyuyorum ve en onemlisi neden gozumun onunde kucuk cocuklar var. Neden kosusturuyorlar guluyor ve ssriliyolar. Bunlar neden oluyor. Biyanda basim donmee basladi ve gerisi karanlik.
______kim jongin______
Herseyi biliyodum namjoonun benim cocukluk askim oldugunu ve bizim ozel guclerimizin oldugunu biliyodum cunku anemle babam konusurken duymustum. Ve butun hayatim teker teker gozumun onunden gecti. Ama namjoona soylemeyecektim. Namjoonu birisiyle sarilirken gormek beni sinirlendirmisti. Yanina gittim. " niye birlikte sariliyodunuz." "Bundan sanane " " banane mi ya ben senin gelecekteki kocanim." Herkes sok olmustu ne yani bunu kimseye soylememismiydi.en son soyledigi laf canimi cok yakmisti. " cunku soylenecek kadar degerli degil eger onemli olsaydi soylerdim." Dedi . Kalbimde bir aci hissettim. O uzaklasmaya basladi ve onu takip ettim onun yasadiklarini hissetneye basladim ve o biranda bayildi ve hemen yanina gidip onu kucsgima aldim. Benim evime goturdum evet benim evim babmlar bana almislardi.
_____namjoo____
Uyandigimda kendi odamda degildim kalktigimda yanimda yatan jongini gordum sonra oda uyan." Neden burdayim ben ve burasi neresi beni nereye getirdin." "Korkma bisey yapmiycam ." Dedi ve kapi acilip kapanma sesi geldi bir kadin geldi "Askimm ben geldim" dedi. Sonra odanin kapisini acip " askim bu kim" dedi sonra " haaaa ablan olmali" dedi ve elini uzatti. Ne yani beni ablasi diyemi tanitmisti. Tam ben agzimi acacakken jongin konustu " evet ablam o askim neyse gel biz diger odaya gidelim" dedi ve gittiler. Sonra icerden sesler gelmeye gelmeye basladi. Bakmata gitmistim kapiyi acik birakmislar. Ve konusmalari geliyodu.jongin " ....................." dedi.