Arka Sıradakiler -8-

100 8 0
                                    

"Abi, Cem'i aradım. Birazdan malla birlikte burda olacak."


Yine tenha yerlerin birinde yapılan uyuşturucu alım-satımına şahit oluyordu Gül Sokağı. Ne çok olay görmüştü bu sokak? Aslında güzel yerdi burası ama uyuşturucu tacirleri sokağı pisletiyorlardı.


"Nerde kaldı bu Cem? Hani gelecekti?" diye soylendi Haydar.


"Abi birazdan burada olur merak etme." diye Haydar abisine cevap verdi Özge.


Özge'nin 2 sene önce annesi ölmüştü. Ardından babası da eşinin yokluğuna dayanamadan kızını ortada bırakıp göçtü,gitti. Küçük, derme çatma bir evde yalnız yaşamaya başlamıştı Özge. Hayata arkadaşları sayesinde tutunmuştu. Annesinin ölümünden 3 , babasının ölümünden de 1 ay geçtikten sonra Özge, arkadaşlarına iyi olduğunu söylüyordu ama hiçte iyi değildi.


Cem ile de bu dönemde tanışmıştı. Cem'in uyuşturucu bağımlısı olduğunu biliyordu. Hatta bir keresinde Cem'in uyuşturucu krizine bile şahit olmuşlugu bile vardı. Onun için bir paket toz uyuşturucu almıştı!


Hani derler ya "Başına ne iş gelirse gelsin hep merak duygusundan gelirn" diye. Hah! Tam da öyle olmuştu işte. Sadece bir paket toz uyuşturucu ile bağımlı olacağını bilmezdi Özge.


İlk denediğinde başında hafif bir karıncalanma hissetmişti. Ardından tüm kasları birden gevşemiş ve bir nevi bulutların üstünde durabilecek kadar hafif olduğunu hissetmişti Özge.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir kaç kere Ahmet'e yakalanma durumu ile karşı karşıya gelmişti ama hepte paçayı son anda kurtarıyordu.


"Haydar abi, bak Cem'de geldi." dedi heyecanla Özge.


"Sonunda gelebildin paşam. Nerde kaldın? Keşke rahatını bozup hiç gelmeseydin. Sana da rahatsızlık verdik. Artık kusura bakmayacaksın!" dedi Haydar bir nevi alay edercesine.


"Yok abi, estağfurullah. Ben biraz geç k

aldım

. Bir daha olmaz abi."


"Yalakalığı kes! Malı getirdin mi onu soyle!"


"E-Evet abi. Getirdim."


Ceketinin cebinden teker teker toz uyuşturucu panetlerini çıkartıp, sayıyordu.


"24,25,26,27,28. Tamam abi tam tamına 28 paket mal var."


"Bir paketine kaç gram koydunuz lan?"


"Abi hepsi 3 gram."


"84 gram mal mı getirdin lan bana? Oyun mu oynuyorsun oğlum sen benimle!"


"A-Abi b-bende ki parayla ancak bunları alabildim. A-Abi kusura bakma."


"Demek ki neymiş? Önümüzde ki hafta daha fazla satış yapacaksın. Yoksa sıkarım ayağına!"


Cem, tekrar özür dileyerek Özge'yi de yanına alıp oradan uzaklaşmaya başladı.


"İyi yırttık ha!" dedi gülerek Cem.


"Ne yırtmasından bahsediyorsun sen? Önümüzde ki haftaya kadar nasıl daha fazla mal bulamayı planlıyorsun Cem? "


"Merak etme sen. Bulurum ben."


"Umarım dediğin gibi olur her şey."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Arka Sıradakiler-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin