1.Bölüm

118 5 0
                                    

Multi Elvin
Elvin'in ağzından
Sabah üstüne çıkan salak kuzenim Yalın yüzünden kalkmak zorunda kaldım."uykumu si****Yalın"diye homurdandığımda"akşam parti var kuzi"diyerek odadan çıktığında ne partisi diye düşünürken sonradan aklına geldi bugün Yalın ile Pelin'in sevgili oluşları tam bir ay olmuştu ve onlarda bugün havuz başında parti verip karaoke gecesi yapacaklardı. Daha fazla oyalanmadan banyoya gidip düş aldım.Duştan çıkıp dar yüksek bal siyah pantolon üzerine salaş göbeği açık beyaz bir y-shirt giyip saçını kurulayip aşağı indim herkes kahvaltı masasına oturmuş kahvaltı yapıyorlardı.Ben herkese"Günaydın"deyip masaya oturdum.Kahvaltimi bitirip tam odama cikacakken arkamdan bir ses duydum"Elvin biz kuaföre gidicez sende gerek istiyorsan gel"diyen Azra'ya bakıp"yok ben evde işlerimi hallederim sonra gorusuruz"deyip odama çıktım.Telefonumda biraz gezindikten sonra saate baktığımda saat daha 2.00'dı bende aşağıya ineyim diye düşünürken kapı çaldı"girr"dedikten sonra içeriye Doruk geldi.Hemen yatakta dogruldum ve elimle yanımı işaret ettim.Sorunla biraz sohbet ettikten sonra o gitti sonra saate baktığımda 5'e geliyordu hemen giyinme odama gidip siyah sırt dekolteli bir elbise giyip makyaj aynamın karşısına geçip eyeliner çekip pembe bir ruj sürdükten sonra banyoya gidip maşayı fişe takıp ısınmasını beklerken gidip pembe açık topuklu ayakkabılarımı giydim tekrar banyoya gidip saçıma şekil verdikten sonra deri ceketimide üstüme alıp aşağıda Yalını beklemeye başladım.Geldiğinde evden çıkıp partinin verileceği yere geldiğimizde fazla kimse yoktu sadece Doruk,Pelin ve Azra vardı. Herkesle selamlastiktan sonra havuz başında dolanmaya başladım.Arkadan birisinin geldiğini hissedince omzumun üstünden baktığımda Doruğun telefon ile konuştuğunu gördüm.10 dk bakışırken birisinin seslendiğini duydum o tarafa baktığımda Ege gelmişti.Hemen yanına gidip sıkıca sarıldım.Ondan ayrıldığımda herkes gelmeye başlamıştı.

Deli OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin