Αγαπας το μαυρο και εγω το ασπρο εγω ειμαι χεστης εσυ θαραλεα..εισαι πολυ εμπειρη στης σχεσεις εγω ειμαι τοσο μαπας μα δεν ειμαστε εγοιστες αλλα δεν κανουμε το 1ο βημα και ο λογος ειναι απλος..Αγαπας το μαυρο και εγω το ασπρο.Εχω ματια γαλαζια συγγνωμη που δεν ειναι καστανα αλλα πιστεψεμε και εγω ειμαι ανθρωπος αν και δεν ημουν ποτε πανω πανω! ισως να ειμαι ψυχοπαθεις και βλακας μα ακομα θυμαμαι πως αγαπας πολυ την ζεστη σοκολατα!..Εισαι καλη μαθητρια εγω λιγο αλητης! οι φιλοι μου ειναι παιδια του δρομου οι φιλες σου ειναι απο της κουκλες μπαρμπι!.Για να σταματησεις να με αγαπας και να φανω κακος εγραφες ολα τα ελλατωματα μου σε ενα χαρτακι αλλα εγω τα αγαπαω ολα πανω σου ακομα και αυτο το σπαστικο φατσακι σου οταν γκρινιαζεις!.
Πλιν επι Πλιν σιν σου το αρκιζομαι ειμαστε ενα τελειος ζευγαρι αγαπας την χαρα αγαπω την λυπει απο οτι φαινεται ετσι πρεπει να ειναι...
Εγω ειμαι φλογα εσυ νερο,εσυ πιστη εγω μαλακας,σαρεσουν ολα στα ισα αλλα εγω καταιστραμενος ερωτιαρης! Εφυγες για καινουρια μα εγω ακομα εδω διοτει οπως ειπα και πριν πανω σου ολα τα αγαπω!...Δεν θα βγει πουθενα "χαχ" ενταξει δεν νομιζω να σαγαπαει καποιος οσο εγω..Μοιπος φαινεται χαζο να ξανα προσπαθησουμε για εικοστι φορα μα οπως λενε και στο σχολειο Πλιν επι Πλιν σιν! Δεν ξερω τι θα γινει αυριο και δεν θελω το μονο που θελω τωρα να εισαι διπλα μου μεχρι το ξημερωμα!