SAVAŞ BAŞLADI VE BİTTİ

11 4 0
                                    

jojoLTU' nun komutasıyla "SALDIRINNNN"oklar fırladı çığlıklar duyuldu yerler kanlar entity303 bu saldırıyı bilmiyordu bu yüzden double sinirliydi:) tüm zombilerini yolladı tabii jojoLTU'ya da Notc sayesinde süper kahramanları da vardı çoğu süper Kahraman ölmüştü insanların ordusundan %60 kayıp vardı onlarda %38 kayıp vardı jojoLTU yaralıydı sk8ereace bir esir düşmüştü tüm suikastçılar farkedilip ölmüştü ağır tanklar ölmüştü (tanklar böyle nası desem böyle kaslı güçlü askerler ) süvariler iskeletler tarafından ölmüştü jojoLTU yaRalıydı ama savaşmaya ok atmaya ve Kılıç savurmaya devam ediyordu ama bir anda onu okla delik deşik ettiler atı vuruldu yere kanlar içinde düştü okçular ok atmaya devam ediyordu bu savaşı kaybedecek gibiydiler ama jojoLTU kalktı kılıcını çıkarttı ve zombilerini kafasını kesmeye devam etti ölümün eşiğindeydi ama hale blaze zombi kesiyorduğğğ durmuyordu jojoLTU balıkçıklar örümcekler kesiyordu insanlar savaşı kaybediyordu derken şatonun kapısından girdiler jojoLTU ölücek gibiydi derken bir boru sesi duyuldu bu Steve ve Herobrine'di entity303 Steve'yi Bir cehennem kalesine yollamıştı kaybetme korkusuyla sonra Herobrine onları bulmuş ve o kervanı basıp tüm canavarları öldürüp Steveyi kurtarmıştı jojoLTU ve sk8ereace1 in askerleri ile birlikte kale surlarına girdiler 3 okçu jojoLTU ya hedef almışlardı jojoLTU nun sırtına 2 tane karnına 1 tane zehirli ok girmişti ve surlardan aşağı düştü Herobrine hayvanlarına SALDIRIN komutunu verdi yıldırımlar çaktı kaleden lavlar fışkırdı zindanlar parçalandı askerler kılıçları zombilerini blazelerin örümceklerin ve iskeletlerin böğürlerine böğürlerine sokuyordu zehirli akrepler çıktı şatodan askerler öldü yandı şato yandı lavlar altında kaldı içinde kalan canavarlar ve askerler yandı öldü yok oldu ve savaşı insanlar kazandı artık cehennemdede bir fetihleri var önceden bastıkları 7 haleyi kendilerine aldılar ama jojoLTU çok ağır yaralıydı Kral hala jojoLTU idi sk8ereace1 ölmüştü onun eğittiği savaşçılar şu an da yastaydı ama savaş galibetle sonuçlandı.

Not:Arkadaşlar burda Youtube da video koyacaktım olmadı o yüzden videonun ismini vericem ismi:hobbit-the misty Mountains Cold (1 hodina/1 hour) bu arkadaşlar hem bölümü okuyup hem dinleyebilirsiniz.

Bir Minecraft Serüveni 2. Sezon(BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin