Capitolul 1

6.3K 189 37
                                    

Totul a inceput cand tata a parsit.o pe mama din cauza ca ea incepuse sa bea si sa piarda banii adusi de el la pariuri.

Tata a incercat acum 2 ani jumate sa i.a custodia mea dar nu a putut si asa am ramas la femeia asta pe care am numit.o mama. Plus ca ea nu a luat custodia pentru ca ma iubeste ci pentru alocatia pe care o primeam luna de luna, iar acum ce muncesc.

Ma numesc Luisa Volbuller si am 19  ani. Am terminat liceul cu o nota foarte mare dar nu am avut cum sa ma duc mai departe din cauza lipsei de bani.
Familia mea ce sa zic despre ea........ăă ă... s.a destramat din cauza mamei. 
Acum lucrez din greu ca sa o intretin pe mama, apartamentul in care stam si plus ca cate odata imi fura bani ca sa se duca sa.si cumpere bautura sau sa bage bani la pariuri si culmea ca nu castiga . Si vai de cate ori a bagat!

Ce sa zic viata de cacat!

Am incercat sa ma arunc de la etaj,  dar m.am ales doar cu rupturi si lovituri puternice nu si cu moartea.

M.am taiat la vene dar "mama" m.a gasit la timp si m.a dus la spital.
Acum cateva zile si.a cerut scuze pt ca familia asta s.a dus de rapa din cauza ei si pentru celelalte chesti pe care le.a facut , spunandu.mi ca nu va mai face niciodata ce a facut si ma va ajuta cu banii . Si am iertat.o dar degeaba ca s.a apucat iar sa bea , iar sa fumeze, iar sa se duca la pariuri....
Am vrut sa plec din casa asta dar ea nu ma lasat. Ma amenitat si imi spunea ca o sa.i faca rau tatei asa ca am ramas aici si inca astept sa imi zica ' Luisa pleaca din casa mea ' dar din pacate nu s.a intamplat asta

Este ora 7 ar c.am trebui sa ma imbrac sa ma duc la munca...

Imi i.au camasa alba blugi negrii si papionul rosu. Cam asta e tinuta de chelner + sortul tot negru.
Imi prind parul cu un elastic facandu.mi o coada de cal si ma dau cu un stat de rimel si putin luciu de buze (oi fi eu "saraca dar mai fac economii pt cele necesare unei fete)

Ies din camera si ma duc la bucatarie sa.mi fac o cafea. O vad pe mama cu o doza de bere in mana uitandu.se pe geam ganditoare... Iar trebuie sa ma cert cu ea din cauza alcoolului

"Luisa, cand termin cu ce ai tu de facut,  sa vi imediat acasa!" (Mama)
Este beata! Abia se tine pe picioare si de ce imi spune mie acum sa vin mai repede acasa,  deobicei imi zicea sa mai stau ca sa fac mai multi bani , dar acum....
"De ce?" Intreb nedumerita
"Vei afla cand vei veni"

Mai bine sa nu o bag in seama . E beata habar nu are ce vorbeste . Si plus ca daca nu ma grabesc o sa intarzii!

Iau un taxi pentru ca nu mai am timp sa merg pe jos. Ajung in fata restaurantului si intru ..

Ma duc la dulapioruul meu si imi pun acolo telefonul geanta si geaca de piele si imi iau şorţul

Primesc cateva comezi pe care i le duc lui James (bucatarul restaurantului)

Dupa ce imi termin tura imi dau sortul jos si imi iau geaca si geanta si plec catre statia de autobuz....

Intru in casa si vad lumina aprinsa in sufragerie, si parca casa e mai curata.
In camera de zi observ un barbat care pare de 24-25 ani si pe mama care discuta cu acesta

El ma zareste si imi zambeste. Este chiar dragut . Are ochi albastrii si parul negru.

"Scumpo, el este Derek! Derek ea este fiica mea Luisa "
Ma uit cu o spranceana ridicata la femeia din fata mea!!  Toata viata mea m.a batut m.a injurat si acum imi spune "scumpo" 

"Du.te fa.ti bagajele!  Nu vei mai sta aici!" Aleluia am auzit eu bine sau femeia asta imi spune ca sunt libera? Trebuia sa vina si ziua asta!  Am atatea planuri facute! Am decis ca, cand o sa ma lase sa plec o sa imi i.au casa mea,  masina mea, si o sa.mi fac viata pe care eu mi.o doresc si de aceea am o suma maricica de bani pe care i.am strans pemtru cazul asta!

Obligata?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum