OLAMAZ!

29 4 2
                                    

Bileğimi tutan ele baktığımda Yeni Çocuğun bilegimi tuttuğunu gördüm. Içimde oluşan bu heyecanın sebebi neydi?

"Telefonunu unuttun"dedi .

Elindeki telefona baktım ve bir hışımla aldım. Neden sinirlenmiştim ben? Herneyse bunu umursamayıp kantine inerken saçımda hissettiğim acı ile kızlar tuvaletine çekildim. İçerisi boştu. Karşımda duran okulumuzun en büyük sürtüğüne Afet e baktım.

"Onun yanından kalkacaksın."

Talhadan bahsettiğini biliyordum ama salak ayağına yattım.

"Kimden?"

Bu dediğime sinirlenerek bana tokat atmaya calıştı. Tokattan kurtularak ona bir yumruk attım. Fazla oluyordu bu kız! Ben ona vurunca çığlık attı. Tam ona tekme atacakken birden kendimi havada hissettim. Biri beni çekiyordu. Arkama bakınca Bulut un beni çektiğini gördüm. Dışarı cıkınca tüm gözler üzerimizdeydi. Afet dışarı çıktığında ağlıyordu .

"Ne oluyor orda ?"

Ve evet başlıyoruz . Nöbetçi öğretmen kalabalığı ayırdıktan sonra bizi müdür odasına aldıı. Ama Afet ağladı için önce onu dinlediler. Neymiş ben onu tuvalete kilitlemişim sonrada Talha ya yaklasma o benim deyip onu dövmüşmüşüm . Bende olanları anlattıktan sonra benim yalvarmalarımla kamera kayıtlarına bakıldı. Ama o sırada Afet in suratını görmk isterdeniz. Müdür Afet in babasının hatrı için bisey demeden hepimizi tabiri caiz ise kovdu.

Ders matematikti ve benim canım çok sıkılıyordu. O olaydan sonra Talha benimle konuşmak istemişti ama o olayı bilmediği halde müdür odasında Afet i desteklediği için onu bir daha hiç konuşturmayabilirdim . Cünkü ben hocası ona kes sesini dediği için bile hocasıyla 2 yıl konuşmayan bir kızdım. Evet fazla gururluydum ama bu benim sucum deyildi . YARATILIŞ .

Evde oturmuş tarih çalışmaya calısıyorken birde sevgili! Karşim Arda yi çekiyordum. Alkah im neydi günahım ddiye haykıracakken telime gelen aramayla sustum ve cevapladım evet belki sorumsuzca bir hareketti ama bu bendim. Arayan TALHA ydi!!! Beyefendi aşagı inmemi istiyormuş . Bir dakika ya bu benim evimin adresini nerden biliyor? Tamam sakin ol Berfin. Anneme çöpü dökeceğimi söyleyip aşağı indim . Çöpü almamamda ayrı bir ironi. Aşağı indiyimde gördüğüm manzara beni şoka uğrattı. OLAMAZ!

###############################

Çok kısa oldu farkındayım ama söz veriyorum telafi edecem. Bu arada multi TALHA

YENİ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin