~9~

2 0 0
                                    

Mama iesi din camera. Eu imi luasem niste blugi rupti pe alaturi si un maiou putit transparent. Mi-am imbracat si sutienul cu dantela care se vedea minunat prin maiou. Mi-am facut si un coc perfect cu un bant la spate. Miam luat si o geanta care se potrivea minunat cu hainele de pe mine. Era cit pe ce sa uit. Am facut si un selfie pentru amintiri.

-pa mama

-stai !! Da'p unde pleci asa ?!

-parca ne-am inteles.

-bani ti-ai luat?!

-opsssssss. Imi dai te rog niste bani ?!

-normal. Nu te trimit fara bani.

Mama mia dat niste bani pe care iam pus in ghenta mea perfecta.

Am iesit din casa si il vad pe Tudor in fata portii.

-wau. Esti frumoasa.

-ms pentru compliment. Nici nu arati rau.

Era imbracat intr-o pereche de blugi rupti, too. Avea un maiou alb si o jacheta neagra. Prin maiou se vedea trupul sau perfect.

Cinstit. Este clasa a 9-a ca mine insa are un corp asa de bine lucrat.

-deci unde plecam?! Intreb eu

-hai la un film.

-hai

Ne-am dus la un film horror. Era 3D. A fost un moment cind violatorul ia taiat capul si atunci aveam impresia ca imi taie capul mie (totusi e 3D) mam ascuns in bratele lui Tudor. Era asa de dulce. Ma imbratisat cu putere dar in acelasi timp cu sensibilitate deplina.

Mai mult decit prieteniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum