*pov Lisa*
Kletsend loop ik achtervolgt door mijn vriendinnen de gang door. Dan krijg ik een appje van m'n vriendje Luke. Ik pak snel mijn nieuwe iPhone 6s. Mijn scheetje ik hou echt van deze telefoon. Hij is gewoon perfect. Ik lach om mijn eigen gedachtes. Dan lees ik luke's appje. Hey liefje, vanavond film wij tweetjes samen. Kusjes Luke.
Snel type ik terug. Hey, is goed maar geen horror film. Xxx L
Dan loop ik verder naar m'n kluisje. Opeens botst een kind met een bril en allemaal krulletjes tegen me op. Echt zon typische nerd look. Doordat ze tegen mij opbotste is mijn telefoon mijn schatje op de grond gevallen. Oké nu ben ik echt boos. Ik begin tegen haar te gillen. dan zegt ze "sorry het spijt me ik zag je niet" Ik negeer haar hand maar blijf tegen haar schreeuwen. Dan voel ik twee handen tegen m'n ogen. "Hey Luke schatje" fluister ik. Dan vertel ik hem woedend wat ze heeft gedaan. Luke sleurt me weg. Over m'n schouder roep ik nog ik krijg je wel. Dan gaat me telefoon weer een appje van Britt dat is m'n enige vriendin die mijn geheim weet.
Hey lisje,
Gaat het, ik zag wat er gebeurde. Wees maar niet bang het is maar een klein deukje dat kost maar €20 ofzo. Het komt allemaal goed.
Xxx B
Ik glimlach om Britt die gelijk weer weet wat er aan de hand is.
Hey B, Tnx je bent de beste Xxx L
Als snel kreeg ik een berichtje terug
Dat wist ik al Xxx b😘
Ik barst in lachen uit en Luke keek me vragend aan. Ik negeer hem even. Wat wil je eten vraagt Luke. Een big Mac menu zeg ik snel. Ik had de avond al helemaal gepland. Nadat we bij de Mac hadden gegeten , gingen we naar de Albert Heijn daar kochten we een paar blikjes cola, heel veel chips en drop. Toen reden we naar Luke's huis. Ik belde even m'n moeder om te zeggen dat ik bij Luke bleef slapen. Ze waren niet thuis omdat ze op werk waren. Dus natuurlijk vonden ze het goed. Ik schonk de chips en het snoep in bakken en bracht het naar de bank samen met blikjes cola. Daar ging ik tegen Luke aanliggen. Luke kuste me en maakte een spoor van kusjes over mijn hals. Toen wou hij mijn broek uittrekken. Ik schrok en zei. NEE Luke dat kan ik niet. Luke ging toch door. Ik sloeg hem op zijn vingers en rende huilend weg. Naar britt toe. Die begrijpt wel wat er is. Ik kreeg een appje van Luke Hey Nikki, hoe gaat het zin om samen iets te doen(in bed) 😏😏 xxx luke.
Daarna kreeg Ik er nog een sorry sorry Lisa maar Ik maak het uit.Woedend stuurde Ik terug. Klootzak bedrieger Ik wou dat het nooit aan was geweest.
Hey hoe vinden jullie het? Nog tips en dingen die Ik Moet veranderen xxx Sanne
JE LEEST
Nerd VS bitch
Teen FictionNerd Hailey en bitch Lisa zitten elkaar altijd in de weg. Ze kunnen het absoluut niet goed met elkaar vinden. En dat loopt nog wel eens uit de hand. ~~~~~~~~~~~ Dit boek is gemaakt door twee personen. De ene persoon doet de rol van Hailey en de and...