Začátek.

58 1 0
                                    

Naše ,,story" se odehrává ve městě zvanem Tomson,bydlím tu já Dixie a můj nejlepší kamarád Harry.
S Harrym se známe už přes pět let,není to dlouho vím,ale mě těch pár let stačilo na to abych poznala toho nejlepšího přítele,kterého jste si kdy mohli představit.:)
Dixi:
Asi to všechny holky znají ten pocit když najdete svojí spřízněnou duši,kterou jsem já objevila v Harrym.Na začátku jsme se jen z lehka bavili a nebyl to úplný supet vztah,ale teď? Teď jsme ta nej dvojika a jen málo komu by se povedlo nás rozdělit.(Teda pokuď nejste naši rodiče:D )
Tak abych moc nezdržovala a zavedla vás do mojí situace a mých pocitů,popíšu vám to jak stářím zjišťujete co vlastně vedle sebe máte a hlavně KOHO! :)
Zhruba před půl rokem jsem tak přemýšlela a došla k tomu závěru,že s Harry nemůžeme být přece jen kamarádi:/ Že je to takový divný,že zrovna nám to tak perfektně vychází a že ani jeden k tomu druhému necítíme víc...Ale abych byla upřímná,jsem za to na jednu stranu ráda,nerada bych si to s ním zkazila a stratila ho na ,,vždy" :/;) ...
Ale teď pryč s touhle hloupou myšlenkou a musím utíkat ven za Harrym,už mám zase půlhodinový spoždění (ale na to je už bohužel zvyklý :D)...
Harry:
Nevím jak je na tom kde jakej kluk,ale jistě vím to že já mám tu nejsuprovější girlfriend na světě:) Je tak pozorná,hodná,ve všem poradí,pomůže (ne že bych to potřeboval,ale znáte to;):p)
Je prostě tan nej BFF na světě..I když někdy přemýšlím o tom jestli jsme jen kamarádi a nebo k sobě cítíme něco víc,ale to je teď vedlejší...:)
Čekám na Dixi venku,ale má zase půlhodinový spoždění jako obvykle -_- Je to normálka a já jsem už zvyklí,takže mě to nepřekvapuje :p :D ...
(Časový posun)

Dixi:
A sakra,Harry tam už čeká,asi mě zabije ale žádnou výmluvu si vymyslet nemůžu,jelikož mě zná jako svý boty a prokouk by mě:D
Takže se budu muset přiznat že jsem se zasekla u svého oblíbeného seroše a zapoměla na něj (jsem hrozná :D )
Harry:
A už jde,zase se zakoukala na film a na mě zapoměla na 100% že mi to oznámí :DD Už jí znám jako svý boty a lhát mi nedokáže ví že to poznám :D
Dixi :
Ahojky Harry :3 (obejme ho)
Promiň ale zapoměla jsem na tebe :/ :D koukala jsem na seroš :DD ,,Jako vždy",vždyť to znáš :p
Harry:
Ahoj Dixi :3 (obejme jí)
Mě to bylo hned jasný,jak jinak taky že?:p
A kam půjdeme? Do naší kavárny a nebo do skateparku ?:)
Dixi:
Obojí:3
Harry:
Jako obvykle :p :3

Pokračovaní příště.....😈

Nejlepší "kamarádi" .Kde žijí příběhy. Začni objevovat