"La naiba cu munca" Oftez si ma uit scurt in jur,traversand pe urmatoarea strada.In scurt timp ar fi trebuit sa ajung la munca,iar picioarele ma dureau atat de tare incat imi puteam simtii muschii gambelor cum zvagneau puternic in timp ce spatele si coapsele se spulberau de durere.Nu era cea mai buna zi pe care am avut-o.Razele aspre ale mingii de rubin de pe cer, parca tresarite din strafundurile iadului, ma cufundau intr-o caldura, care-mi obosea si sufletul si trupul.Tocurile imi fugeau groaznic de sub picioare iar senzatia de discomfort aparea la cel mai mic pas.
In ciuda durerii care ma chinuie mai bine de o jumatate de ora,un sentiment pur si simplu amenintator m-a facut sa fiu scoasa din gandurile mele.M-am oprit brusc,privind in stanga si-n dreapta a cartierul din apropierea serviciului meu.Se simtea ca si cum cineva ma privea,si era o privire insistenta care-mi provoca frica.M-am intors pe o parte pentru a privii inapoi iar in urmatoarea secunda mi-am descaltat pantofii incepand sa alerg.Era un calvar sa simti cum,ranile provocate de niste pantofi nenorociti ti se preseaza de asfaltul incins.
Inima imi zvacnea in piept si speriata am inceput sa tremur,mai tare,datorita persoanei care ma urmarea.Nu indrazneam sa ma intorc, nu doar pentru ca pasii sai grei se izbeau puternic de trotuar,si datorita fricii si caldurii ce se instaurase in mine.Imi simteam corpul inconjurat,picioarele fugindu-mi in alta parte,si eu dezichilibrandu-ma si cazand pe jos.Institutul era la o distanta mica de mine,lucrul care m-a bulversat si m-a agitat mai tare.Doamne,inca putin.
Respiratiile mele se ingreunau incetinindu-ma la orice pas,corpul meu tarandu-se.Silueta era foarte aproape iar mai putin de o secunda corpul imi este prins si smucit.
-Grace,trezeste-te naibi! Imi deschid usor ochii,simtindu-ma ametita.
-Ce s-a intamplat? Spun si incerc sa o privesc pe Paige.
-Ai lesinat in fata institutului, nu-ti amintesti?. Intreaba ea iar eu incerc sa-mi dau seama ce se intampla.
-Nu,o privesc incercand sa zambesc,insa buzele imi erau crapate si tot ce puteam sa simt era doar un gust amar.
-Grabeste-te,daca nu vrei sa afle toti despre asta,ma conformeaza ea si iese din celula in care ma aflam in momentul de fata.
Incercam sa ma ridic insa corpul imi era slabit de orice putere,iar mintea ma ducea la ceea ce se intamplase,la barbatul care ma urmarea..Daca acesta avea un scop?.
Reusesc sa ies din celula si ma indrept spre geamul de langa iesirea principala unde parea a fi zarva mare. Paznicii si gardienii inconjurau pe o parte si pe alta una dintre masini in timp ce prindeau bratele a catorva indivizi retinuti de catuse. Unii diktre ei se zbateau si tipau lucruri banale, iar unul dintre ei mergea tacut cu capul plecat.Sprancenele sale erau usor incruntate in semn de furie iar maxilarul sau proeminent era inclestat lasand buzele sale pline usor despartite.Parea linistit, poate prea linistit pentru o persoana separata de acum de societate,iar felul in care mergea, era atragator.. Oh doamne, ce m-a apucat? E un infractor, a ucis persoane.
-Cam ciudat tipul, nu crezi?, rade Paige iar eu afirm din cap in timp ce ma joc cu o suvita de par
-A ucis persoane, spun eu privind podeaua iar apoi pe ea
-Da, cel putin asa se zvoneste, rar mai vezi infractori cu stil, rade ea iar eu chicotesc. N-aveam de gand sa-i spun ca mi se pare atragator acest individ, poate a fost doar o simpla privire, atat, sper.
-Nu mi se pare dragut,nu-mi plac infractorii, rad eu iar ea stramba din nas privind dosarele de pe biroul meu. Dosarele, am uitat complet.
-Pot semna astea, maine? Te rog, sunt obosita si am uitat complet, ma plang eu iar ea face un semn din cap. Ma bucur ca ma ajuta, pot spune ca este singura persoana din acest insitut la care tin. Ea a fost ghidul meu cand am venit pentru prima data, mi-a facut o parte din munca si m-a invatat multe despre infractorii de aici.
-Pamantul catre Grace, gesticuleaza ea iar eu ies din gandurile mele
-Da, scuze, mai am ceva de facut?, o intreb si ma intind mai bine pe scaun
-Trebuie sa discuti cu... Harry, spune ea uitandu-se la panoul de pe birou. Harry? Cine e Harry?.
-In sala de asteptare?, intreb eu privind dosarul
-In celula sa, raspunde ea.
Perfect, o sa fiu fiu jupuita de infractorul psihopat care propabil o sa ma atarne la geam pe post de perdea.
-Celula 318, continua privind ecranul telefonului
-Perfect, imi dau ochii peste cap si ies din birou.
Deschid cu greu celula si raman usor surprinsa la vederea individului. Era tipul atractiv. Isi intoarse privirea spre mine, schitand un zambind strengar.
-Buna si tie, rade el in timp ce isi incruciseaza bratele la piept
-Bbuna, ma balbai eu inca privindu-i fata usor amuzata de reactia mea
El doar isi sufleca manecile puloverului negru pe care-l purta in timp ce-si ravaseste parul lasat dupa pe spate.Ma apropii de chiuveta in timp ce el se ridica venind mai aproape eu pasind doi pasi inapoi incat ajunsesem sa fiu lipita de aceasta.
-Stai departe, spun eu ridicand un deget amenintator spre el, insa acesta pufneste in ras inca privindu-ma surprins
-Oh, Harry, tipul rau, rade acesta batjocuritor
-Ai ucis oameni, ii reamintesc eu strangand de marginea chiuvetei
-Si acum tu esti urmatoarea victima, spune el asezandu-si bratele in jurul corpului meu, nelasandu-mi niciun fel de scapare.
-Pleaca, ciudatule, ripostez eu incercand sa-l imping insa acesta nu parea deloc afectat.
-Prefer Harry, imi sopteste in ureche provocandu-mi fiori pe sina spinarii dupa care se aseaza pe marginea patului sau cautandu-si pachetul de tigari
-Stai departe de mine, ai inteles?, ma rastesc eu iar el rade din nou. Jur ca o sa-i dau cu ceva in cap daca mai continua sa-si bata joc de mine.
-Te asigur ca tu o sa ma cauti, Grace, spune el si trage un fum, lasandu-ma pe mine in ceata.