BEYZA
2013 senesinde hiç beklenmedik bir kararla taşınmıştık . Anaokulumdan beri yaşadığım çatıdan ayrılmak zor olmuştu oysaki nereden bilebilirdim ki hayatımın bu kadar değişeceğini . Bana bu taşınma kararı aslında bi semt değiştirme değilde bi gelecek değişimi gibi olmuştu.
Günlerden pazartesiydi.Yeni aldığımız evi babamla görmeye gitmiştik.Yan komşumuz olan GÜLŞAH'IN annesi bizimle tanışmaya gelmişti.Öyle tatlımı tatlı ponçik yanaklı bir teyzeydi sevmiştim onu ,hemen kanım ısınmıştı .Babamla Gülşah'ın annesi ev hakkında konuşuyorlardı bende o sıra salonu geziyordum ta kii (GÜM! ) beni ürkütecek bir ses duyana kadar . Balkonumuza bahçede oynayan çocuklar top atmışlardı birkaç dakika sonra kapımız çaldı (2 erkek 1 kız ) topu almaya gelmişlerdi . Namıdeğer Gülşah bana sormadan içeri atladı ve topu alıp çıktı , gıcık olmuştum ona . Daha sonra arkada ki çocuklardan bi tanesi kıza : BAK KANKA YENİ ARKADAŞIN GELMİŞ MERHABA DESENE diyip güldüler ve işte hayatımın bir darbesini de o an almıştım Gülşah benim için çocuklara O BENİM ARKADAŞIM DEĞİL YAAAEE SAÇMALAMA DİYİP TOPUDA KOLUNUN ALTINA ALIP BAHÇEYE İNDİ.Arkasından diğer iki çocuklarda bana tip tip bakıp alaycı bir şekilde gülerek aşağı indiler.O an bu eve hiç taşınmak istememiştim.Ama artık herşey için çok geçti.Taşınmıştık ve arada sırada merdivenlerde karşılaşıyorduk.İkimizde sanki yan komşu değilmişiz gibi suratlarımıza bile bakmıyorduk.ZATEN ÇOK SURATSIZDI.Okul başlamıştı ve ben hala aynı okuluma devam ediyordum.Uzak olduğu için babam götürüyordu.Ne şans ki Gülşahla okula gidiş geliş saatlerimiz aynıydı.Sabahları onun asık suratını görmek iğrençti.Eve dönerkende bazen rastlaşıyorduk.7.sınıf bitmişti yaz tatiline girmiştik ve hala Gülşahla tanışamamıştık.
GÜLŞAH
Yaz tatilim sıradan evde televizyon izlemekle geçiyordu.Üst kat komşumuzun kızıyla(9) takılıyorduk . 6 Temmuz 2014 tarihinde yine üst kat komşumuzun kızıyla beraberdik.Canımız sıkılıyordu ve yapcak hiçbir şey yoktu.Aklıma bir anda yan komşumuz Beyza geldi.Taşınalı 1 sene olmuştu ve hala tanışamamıştık.Bir gaza gelme ile kendimi kapılarını çalarken buldum.Kapıyı annesinin açmasıyla bir irkilme yaşamıştım.Gerizekalı gibi bakıyordum.Ne diyceğimi bilmiyordum ağzımdan bir anda KIZINIZ BİZİMLE DIŞARI GELEBİLİR Mİ? dedim.Kendimi baya gerizekalı hissetmıştim KIZINIZ nasıl bir kelimedir.Neyse annesi Beyza'yı çağırmıştı.Ve bahçeye voleybol oynamaya inmiştik sonunda.Kendimi fazla yakın hissetmiştim bu kıza karşı.Bahçeye indiğimizde konuştuk , telefon numaralarımızı aldık, fotoğraf çekildik ilk fotoğrafımızdı ve şuanda ikimizinde odasında en görünür yerde!.Normalde çabucak kaynaşan biri değildim.Ama sanki Beyzala yıllardır tanışıyormuş gibiydik.Aynı yaştaydık ve sonunda istediğim gibi bir komşumuz olmuştu.O gün eve geldiğimde telefondan mesaj atmıştı ve telefondan da konuşmuştuk uzunca.O gün anlamıştım çok güzel bir dost olacağımızı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ BEYİNCİK
ChickLitYan komşu olmalarına rağmen 1 sene boyunca birbirlerini görmeyen ve tanımayan iki genç kızın hayat hikayesi... Bu kızların birleşmesi sonucunda gerçekleşen mucizelere sende tanık olacaksın. Nefesinin kesileceği ve her satırında oluşan olaylara karşı...