chapter 14

144 9 9
                                    

Loki's POV

Thor en ik zijn al snel weer op aarde en gaan meteen naar Stark tower. "Ah jullie zijn er" zegt Steve. "Ja sorry we moesten wat regelen met de ijsreuzen" zegt Thor. "We hebben Irma een kamer gegeven omdat ze nog steeds niet is bij gekomen van het gevecht" zegt Steve. "Oké we moeten zo terug en ik neem haar mee" zeg ik. "Is goed kom maar mee" zegt Steve en loopt weg. Thor en ik volgen hem naar Irma's kamer. En daar ligt ze. "Beloven jullie terug te komen" vraagt Steve. "Tuurlijk komen we terug mijn vriend" zegt Thor en geeft Steve een schouderklop. "Fijn. Loki jij bent ook zeer welkom" zegt hij. "Ik zal zeker terug komen, Steve" zeg ik en pak Irma op. "Tot later" zeg ik en ga terug naar de ijsreuzen. "Loki je bent terug" zegt mijn vader. "Klopt vader ik heb Irma ook bij me maar ze is nog bewusteloos van het gevecht" zeg ik. "Ach wat spijt me dat nou. Kom dan geven we haar een kamer" zegt hij. Ik knik en loop achter hem aan. We komen in een soort kasteel en het is prachtig. Na een eindje lopen komen we in een kamer met een comfortabel bed voor 2. "Is het goed als jullie hier slapen" vraagt vader. "Het is perfect. Dank u" zeg ik. "Ik haal je morgen op voor het ontbijt" zegt hij. "Is goed vader" zeg ik en ga de kamer in. Ik leg Irma in bed en stop haar in. Na een paar minuten beginnen haar oogleden te trillen en word ze wakker. "W.. wat is er gebeurd waar ben ik" vraagt ze. "Rustig maar je had veel energie gebruikt tijdens het gevecht. We zijn nu bij de ijsreuzen. Het blijkt dat je de persoon van de professie bent die asgard en jotunheim weer samen laat leven in vrede en officiëel ben jij dus ook een ijsreus" zeg ik. "Wouw dat is wouw" zegt ze. "Gaat het wel" vraag ik. "Ja. Ja nu ik bij jou ben wel" zegt ze. "Mooi kom dan nemen we onze rust morgen haalt mijn vader Laufey ons op voor het ontbijt" zeg ik. "Oké" zegt ze en geeft me een kus voor ze in slaap valt.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

loki the god i believe inWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu