1.BÖLÜM

48 5 2
                                    

"Aşk bir gurur ve sen de bana verilen bir ödülsün RÜZGAR"Bu sözlerle başladım o defter parçasına.Acaba o da beni özlüyor mu?Ben onu çok özledim.O benim 'RÜZGARIM' o benim aşkım yaaa.O sırada telefonum çaldı.Arayan Rüzgardı"Nasılsın Mira?" dedi.Ben de ona karşılık"İyiyim.Sen nasılsın?" "Kötüyüm ..... Cafe'ye gel."dedi.Ben "Neden?"diye sordum."Gelince anlatırım."dedi ve yüzüme kapattı.
Kafeye geldim."Mira iyi ki varsın."dedi.O kadar heyecanlıydım ki ne diyeceğimi bilemedim "Te-teşekkür ederim." 'teşekkür ederim'ne Mira,'teşekkür ederim' ne yaa.Eline yüzüne bulaştırdın salak Mira.Salaksın kızım sen harbi salaksın mal.Ne diyecek acaba?Bana çıkma teklifi mi edecekti.Kızım kendine gel Rüzgar sana bakarmı gerizekalı."Bizim okulda bir kız var adı Beren"dedi.Ben "Ee" "Eesi ona çıkma teklifi ettim"Ne yani bunu söylemek için mi çağırmıştı beni.Aaa doğru sen kim,Rüzgar kim?"Sen olmasan kime dökerim içimi?İyi ki varsın Mira"ayy iyi ki varmışım öyle mi Rüzgar Bey?"Evet çıkma teklifi ettin o ne dedi?" "Kabul etmedi." "Neden?"diye sordum üzülmüş gibiydi."Sevgilisi varmış,adı Mert imiş.Ankaradaymış,fakat hala görüşüyorlarmış.Bu yüzden kabul etmedi"dedi.
Benim içimde kuşlar,böcekler uçuşurken,onun içi alev alev yanıyordu,eminim.Bu benim için güzeldi,ama bir yandan da Rüzgar için kötüydü.Olsun sonuçta çıkma teklifini kabul etmemişti.Rüzgar,sarı saçlı mavi gözlüydü.Acayip yakışıklıydı İstanbul'da ..... Villalarında oturuyorlar yani aynı sitede oturuyoruz,komşumuz.Ardından onun arkadaşı Eren,benim arkadaşım Seren geldiler.Onlar sevgiliydi.Seren'nin anlattıklarına göre bir veya iki gece yatmışlardı.Eren oldukça yakışıklıydı.Rüzgar ona bin basardı .Rüzgar benden iki yaş büyüktü büyük olsa da ben ona aşıktım.Eren ile Rüzgar aynı sınıftaydılar,benle de Seren aynı sınıftaydık.Erenle Seren'de bizim sitedeydi.Biz küçüklükten beri yedimiz içdimiz ayrı gitmedi.Eren ile Seren çok yakışıyorlardı.Eren'in boyu oldukça uzundu.Hepimiz aynı okuldaydık.Özel ..... Koleji'ne gidiyorduk ve o Beren de bizimle aynı okuldaydı.
# # # # #

Ertesi gün Seren ile servisimizden inip okulun kapısına giderken Erenle Rüzgar'ı gördük ve onlarla girdik okula.Erenle Rüzgar aynı servisteydiler ben de Seren ile aynı servisteydik.Sınıflarımıza giderken çok sessiz dik.Birinci dersimiz biyolojiydi ve ben biyoloji dersini çok severim bütün derstede çok başarılıydık.Seren ise çok tembeldi.Neyse Bana ne yaa çok umurumda hıh.Teneffüs oldu.Erenle Rüzgar bizim yanımıza geldiler.Ben Rüzgar'a "Beren işini ne yaptın?"diye sordum Rüzgar "Mira bilerek mi yapıyorsun?"diye çıkıştı,tabii üzülmüştüm.Aşağıya indik Seren ve Eren yanımızdan ayrıldılar,nihayet baş başa kalmıştık.Rüzgar "Ben kantine gidiyorum"dedi ve gitti.Pis Beren yüzünden morali çok bozuk.Bir saniye ben neden Beren'e kızıyorum ki,sonuçta çıkma teklifini kabul etmemişti.Bu yüzden ona kızmaya gerek yok.Hatta onunla arkadaş bile olabilirim.Harika bir fikir bu niye düşünememiştim ki.
# # # # # # # #
Okul yok.Tatil,çünkü bugün cumartesi.Canım sıkıldı ve bende o defter parçasına yazmaya başladım;"Sevgili salak defter parçası,
Babamla Beren'in babası ortaklarmış.Canım sıkıldı neyse Wattpad den kitap okuyacağım.Bay bay😉"
Telefonumu aldım şifresini açacaktım ki kapı çaldı."Gel"dedim.Gelen babamı.Hemen telefonu sakladım çünkü çok kızardı."Mira kızım ben Ali amcanlara gideceğim.Toplantı ayarlayacağız.Sen de gelmek ister misin?"diye sordu."Bakarız"dedim.Babam "Kahvaltıya inelim."dedi.Ben de tamam anlamında başını sakladım.Babam "Tamam geliyorum diyorsun hem de hayla pijamaların üzerinde."hadi dedi.Babam çok neşeli bir adamdır.Ben de onun gibi neşeli birisi olabilsem.Nerdee.

Üzerime kot şortumu giyip daha doğrusu ayağıma,üzerine de tişört olarak da siyahlı kırmızılı oduncu gömleğimi giydim.Ayakkabı olarak da (bilirsiniz ayakkabı kadınların gözdesi)neyse ..... marka spor ayakkabılarımı giydim.Hızlı hızlı aşağıya indik.

Güneş Gibi DoğdunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin