My Life

7 1 0
                                    

In aceasta carte o sa scriu despre viața mea

Pai am 13 ani si imi place sa joc football cu prietenii mei. In prezent imi place de o fata dar unii o sa creadă ca e o fata dar nu e acea fata de care cred colegii mei Piti si Vali , e alta fata care e mai specială pentru mine. Chiar dacă alții o înjura sau își bat joc de ea , eu încerc sa nu fac asta si încerca ma comport frumos cu ea. Nu pot sa va dau indicii despre ea pentru ca o sa va dați seama  cine e. Numai o colega din clasa mea știe cine e si de aceea nu o sa ii dau numele. Cuvintele care o caracterizează sunt ❤️ si❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ cam atat , nu , glumesc , cuvintele care o caracterizează sunt frumusețe si drăguț cam atat. Mie imi place de ea pentru ca e o fata specială fata de celelalte  si chiar dacă unii cred ca e curva ( ma scuzați de expresie ) eu o consider specială  si diferită de cele care sunt cum am zis. Ea învață destul de bine pentru mine si a avut mici neplăceri in clasa care nu imi convin dar acum cred ca a trecut peste. As dori sa fac o mică paranteza , cartea asta o sa aibă doar un capitol pentru ca nu prea am ffff multe idei. Gata sa revenim , pe lângă faptul ca imi place de o fata , mie imi place fff mult matematica si ii mulțumesc profesoarei mele pentru tot ce ma învățat . Chiar dacă nu ma omor eu cu scoala , matematica , pentru mine e altceva. Un alt lucru despre viața mea ar fi faptul ca imi place sa beau Pepsi cu prietenul meu Philipe dar si sa mănânc sandwich - uri cu el. Alt lucru ar fi ca imi place sa schiez  , pentru ca practic acest sport in fiecare iarna timp de 5 ani (nu vreau sa ma laud ) si am o antrenoare personală.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povestire fără titluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum