~*O NOUA ZI , UN NOU CAPITOL,O ALTA VIATA *~
Stateam linistita pe balconul luxoasei camere de hotel .
Eram aici de vreo patru zile ,nemancata si pierduta . Pierduta in adancul meu .
Un sir de amintiri mi se deruleaza ,intr-un colt al mintii.
Amintiri care ma vor condamna pentru tot restul vietii.
Nu eram eu cea vinovata de viata mea , mi-e sila de lume ,mi-e sila de mine .
De prapastia in care am cazut .In care ACEA persoana m-a impins fara pic de resentiment.
Doar cruzime, cruzime absoluta
~*~
Singura, cu o mana de bani ,am fost parasita si inselata.Stiam acest lucru insa nu ma oprea din a-l iubi. Eu spre deosebire de el , tineam la el si inca mult , dar el ,el..
Opresc gandurile care , nu-si au rostul.
Imi este frig si decid sa revin in camera ,imi iau halatul si hotarasc ca , un dus mi-ar prinde destul de bine .Intru in cada plina de spumant si multe bule stralucitoare ce imi aduceau aminte , de minunatele picaturi cristaline de pe corpul lui cand..
Mirosul imbietor imi trezeste toate simturile .Imi aminteam cu dor si regret de gradina plina cu flori de acasa a doamnei Rose .. acasa.
Acum nu mai era ,nu mai aveam un loc al meu , un loc in care sa-mi traiesc viata fericita alaturi de familia mea si de EL.
Ma trezesc la realitate in clipa in care aud niste fosnituri venind din camera . Sunt speriata . Nu stiu ce sa fac . Sa merg si sa-l intampin sau sa-mi continui dusul . Procesul meu de relaxare .
Speram ca , macar cateva minute , sa fiu si eu linistita sa uit tot , dar pe cine mint ? pur si simplu nu pot . Nu pot da uitarii , tot.
Gandul ca ar putea fi el ma infioara . Nu pot .. nu ma mai mint singura . El ..
Nu ma voi mai gandi la el .
Ma ridic incet din cada care a fost leacul oboselii mele si pornesc catre fosnetele persistente din camera . Deschid delicat usa si ..
-Madame ?
-Oui ! O tipa inalta si eleganta porni spre mine cu un aer arogant .
-Mi s-a spus sa va instiintez ca , domnisoara Marie e la parter si asteapta sa o primiti din clipa in clipa .
MARIE.I-am spus , sa nu vina, dar ea . Chiar daca e prietena mea , nu pot suporta o persoana langa mine . Vreau sa fiu singura , singura si singura iar .
Sa ma gandesc la tot ce am facut si ce voi face . Am atat timp , cat sa-mi ajunga . Am doar 21 de ani .. Ceea ce inseamna ca viata merge inainte .
Chiar daca umbrele si intunericul ma atrag inspre ele , un fel de nevoie de a ma adaposti , de a avea protectia lor .
Nu am nevoie de nimeni , de nimeni si nimic .
~*~
MARIE astepta sa vina , sa vina pretioasa ei prietena care , e ranita si la fel de singura , astepta sa o consoleze , sa o inteleaga , sa-si petreaca viata cu ea .Asa cum facuse si ea la randul ei cu Marie , totul avea sa fie la fel ca in trecut . Fara durere si suferinta.
YOU ARE READING
SINGURATICELE
RomanceTotul incepe iar pentru ea , pentru persoana ei . Sentimentele care o bantuiau incep sa dispara . Intalneste persoane noi , noi "pansamente" . Trece peste tot . Peste vechile trairi . Noi hotarari si sentimente in viata ei . Abis ..sau realitate...