Bölüm 1(İlk Okul Günü:)

167 7 0
                                    

Sabah kafamı zonglatan alarmımla kafamı yatağımın başına vurarak kötü bir başlangıç yaptım.Uyanmamla karşımda Derini gördüm.Derin ,sarı saçlı oldukça masum uyuyordu yeşil gözlü ,zayıf ve sinirlenince hiç kimseyi görmeyen  inatçı bir kızdı.Hemen onun yanında ise Yağmur yatıyordu.Yağmur uzun sarı saçlı, mavi gözlü ve genelde masum gözüken ama sinirlenince piskopatlaşan bi kızdı.Onlara bakmayı bırakıp aynada gendime baktım.Benim adım Sağnak. Kahverengi gözlerim uzun hafif siyah hafif kahverengi saçlarım ve hep burnunun dikine giden ve çabuk sinirlenen bir kızdım.Düşüncelerimi kafamdan atarak kızları uyandırdım.Sonuç koca bir BOŞ.Kızlara okula geç kaldıklarını söylediğimde kimin umrunda deyip geri yattılar bende onlara katılıyorum ama yapacak bişe yok.Kızlara tekrar kalkmalarını söyledim ama gene BOŞ.Sinirlendiğimi fark ettiklerinde hiç tenezzül etmeden kalktılar.Daha sonra tek tek banyoya girdik nasıl olsa öğrenci evi den fazla banyo yok.Banyodan sonra dünlük rutinlerimizi yaptık daha sonra üniformaları giyip dışarı çıktık.Ailelerimiz bize spor araba hediye etmişlerdi.Ama servisteydi.Mecbur dolmuşla gidecektik durağa kadar yürümek zorunda kaldık.

ARKADAŞLAR YORUM VE VOTE LERİNİZİ BEKLİYORUM BU BENİM İLK HİKAYEM.

Piskopat KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin