JK: Şu andan sonra sadece senin sevgine ihtiyacım var . Ve eyer onu da benden alırsan seni asla bırakmam . Anladın mı .
Ağlıyordu Jimin bu hayatındaki en güzel melodiydi. Konuşamıyordu çünkü duygularını anlatacak bir kelime yoktu .
Sadece başını salladı ve sıkıca sarıldı kurabiyesine.JK : Baştan aşağı herşeyimle senin yap beni Jimin .
Jimin masum sandığı küçüğünden böyle bir şey duymayı hiç mi hiç beklemiyordu .
Ama bu şansı kaçıramazdı. Diğerini tutup soyunma odasına sürükledi. Kapıyı kilitleyip . Işıkları aćtı ve bağımlısı olduğu dudakları morartana kadar öptü. Ayrıldıklarında oksijen ile ilişki yaşıyorlardı ( So sory )Jimin zaten zonklayan penisi yüzünden çıldıracaktı. Jungkook un formasını ve basketbol şortunu bir çırpıda çıkarıp kendisininkileri çıkardı .
Jungkook u yere yatırıp üstüne çıktı ve arsızca sırıtan boyundaki beni koparırcasına ısırdı daha sonra tüm boyunu . İkisi içinde can acısı umurlarında değildi sonunda zevk varsa .
Köprücük kemikleri , karın kasları , kulak kıkırdağı, omuz , göğüs uçları hepsi kızarıktı. Jimin şaheseri ile gurur duyuyordu .
Jungkook u uyuz edicek bi yavaşlıkta çıkardı bokserını küçüğünün.
Hayallerine göre uzun ve inceydi küçük kookie ( tobe tobe ) .
Manzara ile dudaklarını yaladı. Jungkook ise hem inleyip hem bir şeyler diyordu ama Jimin bunları zerre kadar duymuyordu.
Yavaşça ağzına aldı dişledi , vakumladı aç bir Kürt misali yuttu beyaz sıvıyı .
Jungkook a baktı gözlerini kapatmış kısık sesle inliyordu .Eğilip saçlarını alnından çekti ve öptü .
Jungkook un bacaklarını açıp deliğe hayranlıkla baktı . Ve dilini soktu Jungkook bu hislerim zevkten küfür ediyor Jimin ' in saçlarını çekiyordu .
Kayganlaştırma bittikten sonra erkekliğini deliğe sürttü.
JK: SIKTIR BECER BENİ .
Jimin küçüğünün azgın haline gülüp tüm erkekliğini sıkı deliğe yolladı . Jimin tüm gücüyle vuruşlarını yaparken Jungkook un boynunu öpüp yalıyordu.
Jungkook büyüğüne yardım etmek için kendini sıkıyordu.
J: JUNGKOOK!
iyice boşalınca çıktı küçüğünün içinden.
Jungkook un yanına uzanıp özlediği dudakları öptü.JK: Jimin. .. seni ... seviyorum.
Jimin gülümseyip Jungkook u yine öptü . Aslında biraz üzülüyordu çünkü sevgilisinin canı çok acıyacaktı.
Birkaç dakika sonra giyindiler Jimin Jungkook u alıp gitmişti.
×××××××××●●●●●●●●●●
YEHET SONUNDA YAZDIM VE VOTE LAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
İŞTEDİĞİNİZ COUPLE VARSA YAZARIM .
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .