След като мина един час докато госпожата ни раздаде учебниците и програмата ни каза са си изберем шкавчета за да си ги приберем там за сега...
След като най- накрая успяхме с Ейми да минем през тази талпа от невнимание се блъснах в някого и всичките ми неща и учебници паднаха на земята....когато вдигнах главата си за да видя във кой точно съм се блъснала видях едно русо и красиво момче тогава се сетих кой е и бях осъзнала,че съм се блъснала във Люк Хемингс...
Разбирасе се извинявах няколко пъти,а той започна да се смее и ми каза..
-Спокойно не е станало кой знае какво,че да ми се извиняваш толкова много пъти...
Аз разбирасе се засрамих от ситуацията и навадох глава надолу и тогава видях,че всичките ми учебници са на земята.
Наведох се за са си ги взема,но Люк ме спря и ми ги взе той и ми каза..
-Зачовядай,междо другото сама ли си в тази талпа от ученици...
-Не всъщност съм с приятелката си Ейми..
Като се обърнах нея я нямаше вече обърнах се към Люк и му казах:
-Аз се казвам Лиз...
-Приятно ми е да се запознаем Лиз....
След това го изгледах и му казах:
-Разбрах,че ще бъдеш в моя клас....
-Така ли страхотно: отвърна той..
-Амм...Лиз искаш ли да отидем да си намерим шкафчета...
-Да рзбира се
След това той ме попита нали няма проблем моето шкафче да бъде до твоето...
Аз отговорих:
-Не,не няма никакъв проблем разбира се,че може да бъде до моето.
След като си прибрахме учебниците в шкафчетата Люк се обърна към мен и ме попита:
-Ако не си заета следобеда искаш ли да излезем да се разходим из парка,да хапнем сладолед.....
-Като на среща ли?: попитах аз
-Нещо подобно:каза момчето
-Добре казах аз...
След това той си подаде ръката сякаш очакваше да му дам пет и точно така си беше.....и ми каза ще те взема във 4 часа..и си тръна като преди това каза
-До скоро Лизи
-Чао......................................................
YOU ARE READING
Елиза
RomanceВ един град наречен Стрифйсл не далеч от тук живееше едно момиче наречено Елизя Ван Монте.Тя беше 16-т годишно момиче която живееше само със своята майка е една къща. Лиз нямаше много приятели тъй като беше осамотена и обичаше да чете книга или да п...