Lee Jung Suk

292 26 4
                                    

  Meslek : Aktör, Model
Doğum Yeri : Güney Kore
Doğum Tarihi : 1989/09/14  

14 Eylül 1989 doğumlu, Güney Koreli aktör ve model.

Kendinden küçük bir kız ve bir erkek kardeşi vardır.Konkuk Üniversitesinde Profesyonel Sinema Sanatı okumaktadır. İlk kez ortaokulda SBS'nin aktör seçimlerinde yer aldı.Modellik kariyerinde ise Seoul Collection programının en genç modeli oldu.İlk parlayışı 2010'da oynadığı Secret Garden (Gizli Bahçe) dizisinde oldu. Aynı sene -fakat daha önce- Prosecutor Princess (Savcı Prenses) adlı dramada yer aldı. 2011'de MBC'nin High Kick: Revenge of the Short Legged'da (Yüksek Tekme: Kısa Bacağın İntikamı) oynadı. 2012'de ise ilk kez bir dizinin başrolünü oynadı. School 5 (Okul 5) onu ortaya çıkaran asıl proje oldu. Bu dizideki rolüyle KBS Drama Awards'da Best New Actor (En iyi yeni aktör) ödülünü kazandı. Şuan ise I Hear Your Voice (Seni duyuyorum) isimli SBS dramasında, Park Soo Ha isimli karakteri canlandırmaktadır.Beyaz perdeye ilk çıkışı yine 2010'da Ghost isimli korku filmiyle oldu. Daha sonra Ha Ji Won'un da yer aldığı As One ve Rain'in filmi olan R2B: Return To Base (Üsse dön) filmleri ile kendini geliştirdi. 2013'ün ilk yarısı The Face Rader'da kendini gösterirken, ikinci yarısında No Breathing ile popülaritesini daha da arttırdı. 2014 yılında çektiği Hot Young Bloods filmi ve Doctor Stranger dizisiyle büyük övgü aldı.

Lee Jung Suk'u sevenler burada mı?

Koreli Ünlülerin HayatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin