Е оставаше още един месец до турнето който аз щях да прекарам с три момчета които всъщност бяха там за да ме наглеждат. А защо? Защото имам глупавия навик да казвам всичко на родителите си и те се притесняват за мен да не направя някоя глупост тъй като през този един месец те ще обикалят градовете за да уреждат последните работи. Е поне ще ми бъде забавно. Ден първи. Емили както винаги спе до късно но изведнъж се случва нещо за което виновниците или по точно виновника ще си плати. Е та си си спеше сладко в леглото към 12 на обяд което тя приемаше за сутрин но едно от момчетата които временно живеят в къщата реши защо да не ме събуди по най ужасния и мокър начин на света. Е спех си сладко сладко когато Камерън реши че за да си направи вайн трябва да ме събуди така. е засмях защото наистина беше смешно но той не знаеше с кого се захваща. Та камерън има навика да спи след обяд. Днонсън излезе навън и саво Гилински ми остана надеждата. Е той нямаше как да откаже и се съгласи. какво бяхме намислили. е меко казано най ужасното нещо. Отидохме в стаята му. Първо на лицето му нарисувахме идн огромен мустак с маркер който не се трие с вода а с едно специално вещество все пак на него му трябва лицето. намазахме го със сметана по лицето а цялото му тялото беше в брашно. След това изчислихме как ще стане и сложихме в две кофи бързо залепващ цимент като първо го оставихме само по боксерки. Е като се замисля не е най ужасвото нещо което съм правила но пак щеше да е смешно. Сложихме двете камери да го изчакат а ние слезнахме долу за сладолед. Ох като видях сладоледа и няколко сълзи се стекоха по бузите ми без дори да се усетя и да ги спра.
-Хей защо плачеш?
-Заради сладоледа.
-Как може човек да плаче заради сладолед.
-Когато за първи път със Скот се срещнахме ядох сладолед.
-Малката не се ядосвай за глупаци които допускат грешката да не с теб.
-Не ме наричай малката.
-Добре.... малката.
-Хей ще съжаляваш.
Метнах му се на гърба и започнах да му разрошвам косата а той тичаше и се опитваше да ме махне. Изведнъж не знам как го направи но се озовах по същия начин както ве се бях метнала на вместо на гърба му отпред. Гледахме се около 5 минути.
-Красива си.
Той доближи лицето си до моето и точно преди да се целунем се чу писък. Да това беше Камерън. Качихме се гори и почнахме да се смееме като олигофрени. Интересното беше че след всичко което направих и Кам се смееше. Е беше забавно и то много. След като помогнахме на Кам да се измъкне и оправи си поръчахме пица. След товааз се качих в стаята си. Гилински влезе преди да съм успяла да заключа.
-Мисля че имаме нещо за довършване.
Той пак се опита да ме целуне но някой пак изписка. Това пак беше Кам който сего осъзна че не може да изтрие мустака си. Гилински каза да го почакама а той ще иде да му помогне. Аз легнах на леглото и неусетно съм заспала. Ден втори. Пропускам скучната част. Гилински пак се опита да ме целуне но някой пак не прекъсна. Така беше цяла седмица. Наистина не можехме да се целунем но пък доста се опознахме. Дали се влюбвах в него не знаех. Ами ако той не изпитва същите чувства? Най сетне дойде и момента когато останахме съвсем сами в къщата.
-Джонсън.Камерън къде сте? Ехо.
-Мисля че ги няма.
-Оу. значи тогава имаме нещо което трябва да довършим мисля.
-Джак та ние още не сме го започнали.
-Значе сега е перфектния момент.
Едвам си довърши изречението и устните се се разбиха върху моите. Пииска достъп до езика ми който с голяма радост му позволих. Беше дълга и приятна целувка. Той ме повдигна и аз обвих краката си около кръста му. Той ме понесе към стаята му. Знаех какво ще се случи и го исках. И то много. Не толкова защото е с Джак ви просто защото имам нужда. Хей не ме съдете радвам се че е с него но и момичетата си имат нужди. Няма да описвам какво точно се случи а то просто се случи и беше невероятно. Разбрах че не съм влюбена в него или поне не още. Реших да разбера неговите чувства.
-Джак изпитваш ли нещо към мен?
-Еми всъщност не знам. Мисля че не защо?
-Защото аз не изпитвам също такива чувства и да не стане неловко.
-Спокойно малката. Можем да бъдем приятели за секс.
-Не ме наричай малката а относно другото харесва ми как звучи.
-Е приятелко за секс искаш ли да хапнем нещо защото умирам от глад.
-Добре. Джак ще те помоля да не казваш на никой от момчетата защото ако татко разбере ще стъжни живота и на двама ни.
-Разбира се малката. За теб винаги.
-Не ме наричай така по дяволите.
-Ще спра ли?Ъмм не.
-Знаеш ли какво ще преосмисля това за приятелите за секс. Идеята вече не ми изглегда толкова симпатична.
-Малка ли те нарекох о съжалявам къде са ми мислите не знам.
-Добро момче.
BINABASA MO ANG
Моето момче.
RomanceПрочете историята на на Емили изпълнена с разочерования в началото но и с много любов накрая.