Genelde lise güzel bir şey gibi gelir insanlara. Olgunlaşmalar,yakışıklı çocuklar,falanda filan. Sikeyim sizin aklınızı. Nesi güzel oğlum? Sevgiliniz olur güzeldir eyvallah bir şey demem ama o sevgiliden ayrılınca olay başlıyor o siktimin mekanında.
Her şey lisede başladı zaten. İlkokulda 2 yıllık bi ilişkim vardı,ondan ayrılınca kıçı başı dağıtmıştım. O da tam orospu çocuğuydu. Gerçi bütün eski sevgililer orospu çocuğudur gözümde,o konuda sıkıntı yok ama. O çocuk farklı bi orospu çocuğuydu. Orospu çocukluğuna ayrı bi boyut kazandırmıştı hatta. Amına koyayım,yine aklıma geldi sinirlendim.
Lisede daha yeniyiz tabi,çömez falan filan derler. Derler bu amına kodumun ülkesinde,siz sanki ananızın amından liseli çıktınız. Liselisiniz ya,9. sınıfsınız ya sapık "diğer bir tabirle abaza" tüm erkekler sınıfların önünden gelir bakar "Aga güzel kız vardır belki gel gidek" diye. Sübyancı bunların alayı abi. Bi de öyle tipler gelir ki bildiğin kro ya. Dışarıda terliğin içine çorap üstünede atlet giyer sanırsınız öyle tipler yani. Cool çocuklar gelmez çünkü,adı üstünde cool. Adam sıçtığı bok kadar bebelere bakmaya niye gelsin ki? Abi ben bunları niye yazıyorum hiçbir fikrim yok,bilginiz olsun diye diyorum. Yine iyi niyetimden yani.
Bende lisede bi çocukla tanıştım ama çocuğu görseniz bildiğiniz "avatar" aslında değil. Eski sevgilim ya ondan hep ezesim geliyor mendebur suratlıyı. O zamanlar o çocuk için "Götümü zencilere siktirseniz yine çıkmam" demiştim. Büyük konuşma derler ya amına koyım,1 hafta sonra çocukla çıktım. İşin kötü tarafı arkadaşlarım sürekli götümü kontrol ettiler. Çünkü sözünüde tutan bi tipim. Ondan. Ama götümü sikmediler o ayrı. Çocuk tam bir yavşakmış,çıktıktan sonra kızlara yavşayınca "yuh!" dedim amına koyayım. İnsan yavşak olurda bi sınırı olur. Tipini siktiğimin bende facebook şifresi olmasına rağmen facebookta kıza yavşamaz mı? Kafam attı daha ilk haftalardan. Ulan sen kimsin? Burda gül gibi sevgilin var? Gitmişsin başkasına yavşıyorsun. Cibilliyetini sikerim senin. Tabi bu bebe benim kıskançlık damarlarımı görmedi daha,görse allahı kayardı. Götü yer miydi acaba yapmaya,merak ediyorum. Yemezdi herhalde. Ulan bendende korkulmaz ki,minnacık bir şeyim zaten. Ama çocuğu görseniz,o bendende minik.. Öyle bi ilişkiydi bizim ki..