Hissizliştirdin!

799 81 729
                                    

"Her unutulduğunu hissettiğinde hıçkıra hıçkıra ağlayacak kadar deliydi bu yürek sana. Beni unut. Bunu unutma."

...


"Sen öldürdün o içimdeki seni!"


...


"Hissizleştik çünki bağırmak isteyip bağıramadık. Sarılmak isteyip sarılamadık. Kırıp dökmek istedik ama sadece baktık. Ve tüm bunlar bizi böylesine hizsiz yaptı."


...


Yaşam sevincimi kaybettim. Bulan götüne soksun."


...


"Zerre kıymet bilmeyen orospu çocuklarına niye içimizi açtık sonuna kadar ya biz."

...


Ulan..! Amq karşıma gelip yüzüme niye bakmıyosun. Acını niye anlatmıyosun. Duvarların neden var. Bu kadar neden soğuksun deme. Anlamıyosun.. anlayamazsın acımı ,içimde fırtına kopuyor.. ben gülüyorum o iğrenç tiksinti duyguyla beni anlamıyosun.. iyi değilim mutsuzum... kötüyüm anlamıyosun empati bile kuramıyosun. Niye soğuğum sen yaklaşma yine yara açarsın diye kapanmıyo bu sikik yaralar kapanmıyo! Ne kadar sizi güldürsemde ,eğlendirsemde ben mutsuzum acayip ruh halimle yalnızım ben. Bu hep böyle ve ben sen tekrar bana zarar verme dokunma bana diye o duvarlarım hep olucak. Sana ne kadar güzel sözler desemde gülücük atsamda kötüyüm.. o iğrenç anlatılamayan duyguyla yapayanlızım. Sakın.. sakın bana seni anlıyorum deme ben 1 haftada sevdiğim iki ölüyü toprağın altına yolladım hayatımı bilmiyorsun zengin miyim yatım katım arabam mı var. Bunları seviyorum iyi geliyo ama bilmiyosunki derdini anlayacak bi insanın yerini tutmaz. Bu aşk acısı değil insanların seni kırması dökmesi ama yine sertlesip duvar oluyorsun. Ve ben bıktım bıkıyo insan bunlar hayatına stres olarak geri dönüyor gece yatarken kendi beynini sikmek nedir bilirmisin.
Susuyorum.. artık senin iğrenç yalan duygularına sevgilerine yalanlarına. Ben dobra güçlü hakkını savunan zeynep olmaya karar verdim ben buyum beni böyle kabul et amq. Eğer gitmek istiyosan git durma ben yine gece kafamı yerim siktir ederim. Ne kendimi sigaraya alıştırdım ne de içkiye yoksa yanımda hep içilen şeyler ben sadece beynimi sikerim seni gömerim beynime ve siktir edemeyip yine siktir ettim derim. Bende sorun yok alıştım... Bu duyguyla büyüyorum. Böylesi en iyisi. Umursamıyorum artık hissizleştim diyorum. Bittim bitti bittik...

☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
Bu yukardakiler benim sözlerim daha doğrusu duygularım... ben böyleyim beni böyle seviyorsan sev. Sevmiyorsun git tutmuyorum artık tutamıyorum gücüm kalmadı...

...

Yazarlar;
-zynppp- (ben)
keslansesini
adininickkoydum

...

93yaprak_buket
_irem-_-
aaliii55
amquee
ArcadePlayer
Asli_a
aysuezel
BatuhanOnar
Bay_kazanova
Belie_berjustin19
Berkayy-
berkaycan16
berkekya
bilinmezemir
canli_cenaze
cerentnc
CoolPopi1
Cursed_Woman
drakeeell
Ebrunur_
Emre_1903
EsmerFare
feci_uykum_var
IslakKum
Karanlik_oglan
karmavi8
KayiPrensesSs
kralaparmakatanpanda
laptop_arasi_kofte
Mal-Bora
mitaysnmezz
Mrs_Pic
Oyunbitti-_-
Patikli_Ekinist
Patikli_Ekinist
Pilav_Boy34
rigbyninhatunu
sedaa_sim
Seviyesiz_jojuk
sigarakullananpengu
SigaraninGecesi
siyahkelebek_-
supurgesizcadi_0
theis_koyun
uzaylicigkofte
yafheahea
yesilgozli
zzeynep_firat

Unuttuklarım varsa sorry xjxjx
Gelin genjler.. sea

2 Piç 1 SalakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin