Medya; Kyuhyun – A Million Pieces
Bu şarkının, bu one-shot'ın konusuyla benzer bir hüzne sahip olduğunu ve sadece dinlerken bile insanı üzdüğünü fark edince medyaya eklemek istedim. Dilerseniz bu şarkı eşliğinde okuyabilirsiniz veyahut videodan şarkı sözlerine bakabilirsiniz. Verdiği hüzün hemen hemen aynı sayılır, kurguma tam uymasa da parça güzel.
* * *
Başlık: My Heart Which Melts While Chilling (추워하는 동안에 녹을 내마음)
Tür: BxG yaoi (shounen-ai) uyarlaması, angst, romantik
Yazar & Uyarlama: Gongju Minny
NOT: İngilizce başlık için HilalKik 'e teşekkürler!~
NOT 2: Bu one-shot, daha önceden yazılmış bir Boy x Girl öyküden uyarlanıp yeniden düzenlenmiştir. Eserin aslı da tarafıma ait olup bu 'one-shot fic' bir eser hırsızlığı değil "yaoi'ye UYARLAMA"dır.
My Heart Which Melts While Chilling
추워하는 동안에 녹을 내마음
Yıl 2014, Aralık
Soğuk, soğuk, soğuk...
Bugün de soğuktu hava. Dondurucu olmasa da iliklerine işleyen bir soğuktu. Aralık ayının karsız soğuklarındandı yine. Evet, kar yoktu bugün. Ama esir almıştı bu acımasız kar soğu, tüm sokakları ve caddeleri.
Esen rüzgâr güçlü değildi pek. Ama tenini kurutabilecek kadar kuvvetli olduğunu hissettiren bu rüzgâr, Ryeowook'un yüzünü sıyırıp geçiyordu. Yanağını okşarcasına dokunuyordu beyaz tenine.
Soğuk yüzünden burnu da kızarmıştı. Nezle olmuş küçük çocuklar gibi çekmeye başlamıştı burnunu. Kızaran elleri ise, henüz morarmamıştı. Ama moraracaklarını biliyordu. Çünkü bu, her üşüdüğünde tekrarlayan bir durumdu artık, klasikleşmiş. Öyle ki, ellerinin sıcak olduğu zamanlar çok nadirdi. Özellikle kış mevsiminde ısınmazdı bile.
Kızaran ellerini gördüğünde 'buzluktan yeni çıkmış buz küplerini' anımsatmıştı ona. Sanmıştı ki; eğer dilini parmaklarına değdirirse, dili yapışıp kalacaktı parmak boğumlarına. O kadar derinden hissediyordu soğukluğunu. Parmak uçlarına minik iğneler batırılıyormuşçasına...
Ancak bu günün tüm bu soğuğuna rağmen, içten içe ısınmasını sağlayan sebepleri de vardı aslında. Öyle ki soğuktan nefret etmesine karşın, kırk beş dakikadır usanmadan onu bekliyordu, bu eski otobüs terminalinde. Ve tabi ki üşüyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ [KyuWook/One-Shot] My Heart Which Melts While Chilling (추워하는 동안에 녹을 내마음)
FanfictionMy Heart Which Melts While Chilling Bu one-shot, daha önceden yazılmış bir Boy x Girl öyküden uyarlanıp yeniden düzenlenmiştir. Eserin aslı da tarafıma ait olup bu 'one-shot fic' bir eser hırsızlığı değil "yaoi'ye UYARLAMA"dır. "Üşürken eriyen kalbi...