In sfarsit e prima zi de lucru! Sunt nerabdatoare sa imi incep cariera de informaticiana! Ador sa stau toata ziua pe calculator, chiar daca fratele meu Jorge de 17 ani nu ma lasa in pace! El e imatur!
Lodovica: Jorge! Vezi ca ma duc la munva!
Jorge: O ce bine ca eu nu ma duc la munca!
Lodovica: De parca ai face ceva. .
Jorge: Vaii. .
Lodovica: Tie nu-ti pasa de nimic!
Jorge: Tu mergi cu Audi-ul tau la munca si acolo stai toata ziua pe calculator, tableta, laptop sau telefon! Atat!
Lodovica: M-am saturat de vorbele tale plictisitoare! -indreptandu-ma spre usa!
Jorge: I - auzi...printesica s-a enervat!
Lodovica: Pa... -ignorand ce a zis si iesind afara.Deschid usa masinii,ma pun pe scaunul soferului, imi pun geanta pe bancheta din dreapta, apoi pornesc masina si ma indrept spre munca!
*》Perspectiva lui Kate《*
Evie: Imi place mult ce postezi pe blog!
Kate: Mersi..Ai vrea sa iti faci si tu un blog? Nu e greu. ..dimpotriva!
Evie: Bine, dar imi faci tu, te rog.. Eu nu ma descurc singura..nici macar nu stiu ce sa scriu!
Kate: Bine inteles ca te ajut..La ce nu te-am ajutati eu!? Si in blog poti sa scrii cum iti petreci ziua, diete, etc.!
Evie: Sigur voi scrie si despre baieti!
Kate: Haha.. Bine Evie ne vedem mai incolo. .Trebuie sa-mi fac referatul de la biologie! Spor la pizza!
Evie: Pa..Mersi!*》Perspectiva lui Jorge 《*
Ma duc in camera mea..stau un ceas pe telefon, apoi imi comand o pizza de la "Old times" !
Aud soneria. Deschid usa si vad o domnisora draguta, frumoasa, amabila, perfecta care ma saluta:
Evie: Buna. Comanda dumneavoastra e aici!
Jorge: Cui ii zici tu 'dumneavoastra'? Sa nu-mi mai zici asa niciodata!
Evie: Bine, bine iati comanda! Costa 14 lei!
Jorge: Uite!- dandu-i bani.
Evie: Multumesc! La revedere!
Jorge: Nu, eu iti multumesc! Vrei sa intri in casa?
Evie: ...❤Va urma❤
CITEȘTI
Inima pierduta...
RandomPrietenii Iubiri Comedie Dezamagiri Tristete Impacari Trairi Succese Toate acestea in Inima pierduta... By: Lulu (Ralunation)