Ariana'dan
Bugün sevgililer günüydü!.Heyecanla üstümdeki yorganı üstümden attım ve saate baktım. 11.06. Geç kalmamanın verdiği gururla akşamdan hazırladığım toz pembe etek ve beyaz bol tişört'ü üstüme geçirdim. Çantam ayakkabılarım ve montumu da giydikten sonra koşarak evden çıktım.
Justin ile buluşacağımız kafeye girdim ve bir masaya oturup onu bekledim. Bekledim... bekledim... Ve bekledim. Saate baktığımda 14:20'ydi. Neden bu kadar geç kalmıştı?. Telefonumu elime aldım ve Justin'in numarasını tuşladım. Tam kapatacakken Justin telefonu açınca heyecanla onun konuşmasını bekledim.
" Ne var Ariana? " bıkkın ve yorgun olan sesinden havasında olmadığını anladım.
" Justin bu gün sevgililer günü. Ve biz Fry Cafe'de buluşacaktık. " dedim.
" Üzgünüm Ariana bugün konser var. Çalışma yapıyoruz ve kapatmam gerek. " duyduğum şeyle birlikte yüzüm düştü. Ona kuru bir tamam dedikten sonra telefonu kapatmasını bekledim.
Kapanmayan telefonu kulağımdan çekmedim ve boğuk gelen konuşmaları dinlemeye çalıştım.
" Hadi ama bana benim için yazdığın şarkıyı söyle " dedi yabancı bir kız sesi. Ardından bir tamam cevabı duyuldu. Kısa ve daha önce duymadığım müziği dinledim. Ardındansa söylenen sözler ile gözlerime hücum eden yaşları tutamadım.
" İşte bu şarkı senin için, sevgilim. " telefonu anında kapattım ve eve doğru yavaş adımlarla ilerledim. Gözlerimden akan yaşları arada bir durup silerken etrafıma da bakmayı ihmal etmiyordum. Yoldan geçenler bana bakıyor ve yanlarında ki insanlara bir şeyler fısıldıyorlardı.
Onları umursamadım ve yürümeye devam edip eve girdim. Ayakkabılarımı fırlatıp hızla merdivenlerden çıktımve yatağıma girdim.
1 hafta önce bana değer verdiğini sandığım kişi şu an beni umursamıyordu bile. Hemde yeni sevgilisine şarkı söylemekle uğraşıyordu. Burnumu çektim ve yorgana daha çok sarıldım. Gözlerim kapanırken sadece kalbimdeki sızı daha çok artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fame ~Jariana~
FanfictionBüyük eli elimi kavradı ve kalbine doğru bir yol çizip orada durdu. Hafif bir gülümsemeyle " Burası senin" dedi. Durduramadığım gülümsememle bende ona eşlik ettim. Ardından dudaklarımız birleşti. Ayrıldığımızda anlını anlıma dayadı ve gülümserken t...