~ 5 ay sonra ~Çıkarmak üzere olduğum albüme bir kapak seçmek için uğraşıyorduk. O sırada stilistim Melissa koşarak içeri girdi.
" Ariana hemen buraya gelmen lazım! "diye bağırdı. Bilgisayarların olduğu odaya doğru ilerlerkense konuşuyordu.
" Buna inanmıyorum biz yanlışlıkla montajda saçının rengini değiştirdik ama bu kadar olacağına inanıyordum. " bir yandan sevinçle zıplayan ve neşeli bir şekilde kapıyı açan Melissa'ya gülerek baktım. İçeri girdiğimizde ise bende gözlerime inanamadım. Gerçekten yakışmıştı.
" Bence saçlarını bu renge boyamalıyız. Ha ne dersin? Hem daha hiçbir klip çekilmedi. Ariana saçlarından şikayet edip duruyordun. Sencede yakışmamış mı? " Melissa cümlesini 2 saniyede bitirirken şaşkınlıkla ona baktım. Aslında saçlarımı sevmemem Justin yüzündendi. O bu renge boyanması için ısrar etmişti.
Yüzümde bir gülümseme ile ona döndüm ve
" Hadi yapalım şu işi. " dedim.
~ 2 hafta sonra ~
Problem'in çekimleri şimdilik iyi gidiyordu ve Iggy ile yakın arkadaş olmuştuk. Tüm gün boyunca küçücük bir sandviç ve kahve ile duruyordum. Öğlen arası olunca setteki bütün yemeklerden yiyeceğimi aklımın bir köşesine not ettim. Son çekim diye yırtınan sarışın kadının arkasından küçük sahneye doğru ilerledim. Arkadan biri bağırıyordu.
" Kendin gibi dans et Ariana, şarkı bitiminde ise gidip merdivenlere otur. " kafamı salladım ve şarkı çalarken deli gibi dans etmeye başladım. Şarkı sonra erdikten sonra ise yavaşça merdivenlere ilerleyip oturdum ve bacağımı diğerinin üstüne attım. Çekim bittiğinde ise tüm set birbirimizi alkışladık. Mutluydum. 5 ay sonra ilk defa mutluydum.
Yeni bir safya açmış gibi geliyordu. Yeni şaçlar, yeni kıyafetler ve yeni bir düzen. Evinde oturup ağlayan Ariana ben değildim. Bir daha asla beni kandıramayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fame ~Jariana~
FanfictionBüyük eli elimi kavradı ve kalbine doğru bir yol çizip orada durdu. Hafif bir gülümsemeyle " Burası senin" dedi. Durduramadığım gülümsememle bende ona eşlik ettim. Ardından dudaklarımız birleşti. Ayrıldığımızda anlını anlıma dayadı ve gülümserken t...