~~ vážně jsem to chtěla napsat v ten den... hm, nepovedlo se ~~
Louis viděl, jak se jeho přítel vždycky usmíval, když se spolu koukali na nějaký romantický film a podobná scénka se v něm odehrávala. Nikdy sice neřekl ani slovo, kterým by se k tomuhle zamilovanému kýči vyjádřil, ale vždy byl tak nádherně okouzlený a jeho smaragdové oči zářily takovým množstvím lásky, že Louis moc dobře věděl, že by si to přál zažít.
Dlouho si však nebyl jistý, kdy, kde a co.
Původně neměl ani žádnou speciální záminku, žádné výročí, nic podobného. Po tom, co všechno se kolem nich dělo, se ale rozhodl stihnout to do Harryho narozenin na začátku února. Jako oslavu jeho dvaadvacetin.
Skvělá příležitost se mu naskytla ještě koncem ledna, kdy spolu konečně mohli strávit několik dní v jejich společném domě ve slunečném Los Angeles. Louis nechtěl utrácet další peníze za hotel. Už od začátku se chtěl právě v tomhle od filmů lišit. A koneckonců – doma je nejlépe. I když by tomu zážitku možná luxusní hotel s obrovskou postelí s nebesy a pokojová služba, která by přinesla lahev drahého šampaňského chlazeného v kyblíku ledu, dodal tu správnou filmovou kýčovitost. Ale to zvládne i sám. Možná o něco méně elegantně, ale zvládne.
Jediné, co mu ještě chybělo v jeho dokonalém plánu, bylo co. Svíčky? Balónky? Rudé růže? Přeci jen vše bylo tak okoukané. Chtěl do toho dát sebe, své srdce. Všechnu tu lásku, kterou k Harrymu choval, chtěl do tohoto překvapení investovat.
A tak zatímco Harry už dávno spinkal, stulený u jeho boku, on dlouho do noci rozmýšlel, čím by tedy měl celou jejich ložnici zaplnit. Bez výsledku usnul až kolem druhé ranní hodiny. Probudil se tedy až v čase oběda, ač normálně byl poměrně ranní ptáče.
Protáhl se a pokusil se vedle sebe nahmatat hřejivé tělo svého přítele. Když jediné, co nahmatal, byla odhrnutá peřina, zamžoural nejdřív po místnosti a pak na digitální hodiny na svém nočním stolku, aby se zorientoval alespoň po časové stránce. 11:38. Zaskuhral. Byl celý rozlámaný z toho, jak dlouho dopoledne přespával.
Rozespale se vymotal z peřiny, a jen co se ujistil, že ho jeho nohy budou poslouchat, vykutálel se z postele. Pár drobnými krůčky srovnal balanc a připomněl si, jak koordinovat pohyby, aby sebou neplácnul o zem, a pak mna si oči, ťapkal bosky do koupelny.
„Tady jsi," zamumlal spokojeně, když jemně narazil do Harryho těla. Stále nic neviděl. Ale pevně objímal jeho tělo, a to byla jeho největší jistota. Věděl, že ho Harry podrží.
„Dobré ráno, Lou," řekl Harry a pozvedl Louisovu bradu od své hrudi, kde ji měl zaraženou, tak, aby mu mohl dát jemný polibek na dobré ráno.
Louis se nenamáhal otevírat oči, jen se zamilovaně pousmál a zase si hlavu opřel o Harryho klíční kost. Poslouchal tlukot jeho srdce a zvláštně ho to uklidňovalo. Harryho tep byl klidný, což znamenalo, že i okolo je klid a není se čeho bát.
Stáli spolu v objetí před velkým zrcadlem ještě několik chvil, než Louis konečně pořádně otevřel oči a v odraze spatřil, že je Harry oblečený naven.
„Někam se chystáš, princezno?" zeptal se. Se skousnutým rtem obtáhl svými dlaněmi Harryho stehna v černých obepnutých džínách a začal ho po nich a po zadečku hladit.
„Ano," řekl, „a nerad bych odcházel vzrušený." Chytil Louisovy ruce do svých a odtáhl je od svého těla, s čímž se zároveň odtáhl z dotyku i celým svým tělem. Sledoval Louise s pobaveným úšklebem. Na jeho tvářích se dokonce objevily Louisem tak milované ďolíčky, jak se sladce culil.
YOU ARE READING
Flowers all round.
Fanfiction„Myslel jsem, že když se nemůžeme pomilovat na louce, protože nás dvacet pět hodin denně sledují, přinesu nám louku domů." ~~ "Flowers all round." - Harry Styles ~23.1.2016~ [Larry, jednodílná]