-Alo , M-21? Am sicriul pe care il cautai , l-am adus intr-un santier abandonat.
<<Bun , venim maine sa-l vedem.>>
-Ok... dar e o problema... nu se deschide. Am incercat cu tot ce am gasit pe aici , dar nici macar nu s-a clintit.
<<Hmm... Interesant cred ca este exact ceea ce cautam>>
-Bun , atunci ne vedem maine.~~End Call~~
-He He! Ma intreb cat de bine voi fi plătit ?
Luna, care iese încet dintre nori, acoperă sicriul cu o lumina sa argintie.
Deodată, capacul scrisului s-a ridicat și un fum alb a umplut incaperea, iar o figura inalta a aparut de nicăieri.Figura unui baiat inalt. Dupa ce fumul s-a risipit, baiatul a pasint inainte îndreptându-se spre geamul spart din faţa privind luna.
Avea părul negru, lung...culoare ochilor lui era rosie, iar in ureche avea un piercing care semăna cu o crucea.
Era îmbrăcat intr-un costum negru, cu o cămașă albă ca zăpada .-A trecut atât de mult de cand nu am mai vazut lumina palidă a luni, spuse băiatul apoi disparu misterios.
~~A doua zi~~
Odata cu înălțarea soarelui, băiatul misterios se plimbă linistit pe trotuar.
Acesta se uita la niste elevii de liceu îmbrăcati in uniforme.
In timp ce studia uniformă acestui liceu, costumul sau negru, se transforma in acea uniformă, apoi o lua la pas in directia in care mergeau elevii.
Deodată elevii o luat la fuga ca sa nu întârzie, apoi dintr-o data un baiat cu păr rosu se opri si ii spuse băiatului misterios.-Daca nu vei alerga... vei intarzia! dupa ce vorbi acesta o lua la sănătoasa pana in fata liceului, dar din pacate poarta era închisă.
Intr-un final băiatul misterios ajunse si el in fata porti inchise.Băiatu cu par rosu ce încerca sa sară peste poarta ca sa ajungă in curtea liceului il observa dar nu spuse nimic... apoi se dădu in spate si isi spuse in gand:
"Hmm... nu imi aduc aminte sa fi vazut un elev care sa semene cu el in liceu"
Cand sa se uite a doua oară la el...băiatul misterios disparuse si poarta care era închisă mai devreme acum era deschisă.~~Biroul Directorului~~
In birou se afla o persoana cu un par blond, lung care isi savura linistit ceaiul.
In timp ce sorbea tacticos din cana de ceai, usa se deschise si baiatul misterios intra in birou.Directorul isi puse ochelari si spuse:
-Ce te aduce aici... si deoadata rămase fara cuvinte, in graba se ridica si îngenunchează in fata băiatului misterios.-Stapane...
-A trecut ceva timp de cand nu ne-Am mai vazut... Frankenstein.
-Da, Stapane!
CITEȘTI
Nøblesse
FantasyCadis Etrama Di Raizel (numit Rai) este un nobil vampir care a dormit penteu 820 de ani fără sa stie cat de mult a evoluat lumea. Cand s-a trezit se afla într-o clădire abandonată în Coreea de Sud, unde isi intalneste servitorul sau loial, Frankens...