Smrtonosni virus i podzemna cudovista

153 9 6
                                    

..Shvativsi da su zarobljeni u piramidi Nora,Majkl,Tom,Sunni i Noah pocinju da traze izlaz iz tog podzemnog lavirinta.
Majkl,koji je godinama proucavao heroglife shvato je da su u ovoj piramidi sahranjena 2 brata koji su bili progonjeni od kralja te za kaznu ih je tu zakopao u unutrasnjost ovih zidina.
Dok su trazili put,Tom je iznenada poceo da pljuje krv.
Bio je to podzemni virus,zbog nedostatka svjetlosti i sa izrazenom vlagom i prasinom.
Podzemni virus je bio ubojit ako bi se duze vrijeme udisao.
Nakon tog saznanja poceli su sve brze da traze izlaz.
Usli su u jednu prostoriju.
Bila je to malo veca prostorija potpuno prazna i potpuno prepunjena prasinom.
Na zidovima su pisali neki znakovi koje cak ni Majkl ni Nora nisu mogli protumaciti.
Iznenada,pod se srusio i svih petoro su pali jos vise u unutrasnjost piramide.
Kad su pali,kamenje je pocelo da pada po njima.Jedan kamen je pao ravno na Tomovu glavu te ga usmrtio na licu mjesta.
Ubrzo nakon toga su culi korake...pa su se sakrili u mracne coskove te prostorije.
Nakon toga je iz jednog tunela doslo neko cudno stvorenje.
Bila je to neka mjesavina covjeka i gustera koja je hodala na 2 noge.
Stvorenje je doslo do Tomovog tjela i pocelo ga jesti.
Bio je to uzasan prizor,pogotovo za Noru kojoj je malo falilo da vrisne.Nakon sto je pojelo Tomov les stvorenje se vratilo u tunel kroz koji je doslo.
Tek sto je cudoviste otislo,Sunni je primjetila jos jedan tunel.
Ustali su i krenuli prema njemu.
Kad su usli u njega vidjeli su 2 stuba.Iznenada se jedan stub srusio a prolaz kroz koji su dosli se zatvorio.Poceli su da trce kroz prolaz ispred njih.Majkl,Noah i Nora su protrcali,ali taman kad je Sunni krenula da prodje jos jedan stub se srusio i prolaz se zatvorio.Oba prolaza su bila zatvorena a prostoja se polako pocela puniti pjeskom koji je dolazio kroz neke otvore.
Pokusali su na sve nacine da probiju zid,ali nisu uspljeli i Sunni je ostala ziva zakopana s pjeskom izmedu 2 prolaza.
Utuceni i tuzni ovo troje ljudi je nastavilo potragu za izlazom.
Virus se sve vise sirio po njima.
Usli su u jednu prostoriju u kojoj su bila 2 groba.
Bili su to grobovi od one brace koji su tu sahranjeni.
Oba su bila otvorena.Shvatili su da ih je probudilo ovo okopavanje piramide.Jednog brata su vec vidjeli ali zapitali su se gdje je drugi.
Iznenada iz jednog prolaza je iskocilo cudoviste koje je bilo isto kao ono sto su vidjeli.
Napalo je Majkla.On je viknuo Nori i Noahi da bjeze.
Sa suzama u na ocima Nora se teska srca odvojila od oca kojeg je cudoviste nakon nekog vremena ubilo.
Poceli su da bjeze.
Trcali su kolko su ih noge nosile.
Cudoviste im je bilo za petama.
Iznenada ispred njih se pojavilo drugo stvorenje koje je zgrabilo Noau i pocelo da ga jede.
Nora se za to vrijeme sakrila u olupinu.
Ubrzo nakon toga je dosao i drugi brat.Zajedno su pojeli Noahu i krenuli nazad.
Kad su otisli,Nora je krenula u pravcu prema naprijed.
Usput je na zidovima procitala da je kad su braca sahranjena bacena kletva na piramidu i na bracu.Oni su se pretvorili u cudovista 500 godina nakon sto su sahranjeni.Noru je sve vise razarao virus.Trazila je izlaz najbrze sto je mogla.Ubrzo su joj zbog virusa noge odkazale.
Nastavila je traziti izlaz iz piramide puzajuci.Sto je vise trazila,sve vise ju je virus razarao.
Nazalost,Nora nije uspjela da pronadje izlaz iz piramide te je nakon nekog vremena umrla od virusa.

Krvava PiramidaWhere stories live. Discover now