☆Capitolul 1☆

50 4 0
                                    

Totul a inceput in clasa 1 cand ne-am cunoscut cu toti .Atunci am stiut ca va incepe o prietenie foarte frumoasa , stransa si puternica .Nu am fi crezut ca acea zi ne va uni pe toti asa de mult ,de atunci ne intelegem foarte bine.De si eram asa de mici la inceput nu putem sa ne intelegem foarte bine.Nu cu toti eram de la inceput in aceasi clasa, dar pe parcurs au aparut colegi noi cu care a trebuit sa ne acomodam si sa ii ajutam sa se integreze in clasa noastra si scoala ,in privinta colegilor noi care veneau aproape in fiecare an, uni au mai si plecat .Uni dintre noi suntem foarte apropiati deoarece suntem in aceasi clasa de mici,dar ne mai si certam uneori din niste mici greseli sau neatenti de-ale noastre.Fie ca vroiam fi ca nu dar trebuia sa ne intelegem cu toti deoarece eram un grup de copiii care invatau tainele acestei lumi atat de misterioase.Noi toti ne-am ajutat unul pe altul la fiecare pas din viata noastra.Eu de exmplu sunt foarte timida la ore dar asta nu ma impiedica sa invat in cotinuare si sa ma imprietenesc cu alti copiii de varsta mea si de alte varste . Uni colegi de ai mei sunt foarte indrasneti ,dar uni sunt mai timizi de cat mine.Acest lucru ma invatat sa merg inainte si sa nu mai fiu asa timida,deoarece cu ajutorul colegilor mei am inceput sa fiu mai deschisa la ore si sa nu mai fiu atat de timida doar asa am reusit sa pot fi mai activa la ore.Cand ne gandim acum la ce a fost atunci incepem sa radem si de noi insine deoarece ne amintim cat de caraghiosi eram pe atunci,dar acum au trecut acele vremuri si suntem mai mari si mai intelepti.
Si ma scuzati am uitat sa precizez ceva .Atunci in clasa 1 am inceput sa si fac handbal ,cand imi amintesc ce mica eram pe langa altele incep sa red de mine insumi.Acum in prezent sunt o portarita buna si fac handbal de performanta si imi place acest sport foarte minunat si placut.
****
Am sa trec direct la ce se intampla in prezent.

Va rog lasati niste comentari daca va placut .

O prietenie pe cinsteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum