☆Capitolul 3☆

47 3 0
                                    

Si am uitat in acel an au venitinca trei colegi noi la noi in clasa si de unul dintre ei nu suntem foarte atasa ca si de ceilalti doi.
Cand a inceput al doilea semestru noi nu prea asteptam sa ne intoarcem deoarece trebuia sa facem din nou teme si noua nu ne prea placeau temele ,dar si daca vroiam si daca nu vroiam trebuia sa mergem la scoala.Noi ne bucuram doar ca eram impreuna cu prieteni nu si ca trebuia sa mergem la scoala si sa facem teme multe uneori .Eu de exemplu doar de acea ma bucur ca merg la scoala ca ma vad cu colegi si cu prieteni mei si prietenele mele.Noi nu asteptam si sfarsitul acestui semestru deoarece urma sa dam tezele si in acest semestru.Dar mai aveam mult pana la sfarsitul acestui semestru ,mai avem de invatat mult pe parcursul acestui semestru.Cand stiam ca va veni sfarsitul semestrului acesta noi vom merge in vacanta si nu ne vom vedea uni dintre noi o vara intreaga ,noi de acea eram mai tristi nu ca nu vom mai merge la scoala.Noi abia asteptam sa vedem vu va fi la sfarsitul acestui an scolor si sfarsitul clasei a 5-a.Cu cat treceau zilele cu atat se apropia mai repede sfarsitul acestui an de scoala ,nu a fost usor sa ne obisnuim cu profesori dar am facut si acest pas spre tainele acestui univers minunat si misterios,are atatea lucruri aceasta lume sa imparta cu noi si noi nu pre vroiam sa le invatam ,dar am reusit sa putem sa le invatam.Se apropia din ce in ce mai mult timpul de a da tezele .Noi nu prea asteptam acest lucru deloc deoarece acea nota depinde si de media noastra la romana si matematica ,dar noi ne straduiam sa luam note cat mai bune pentru a avea medi bune.
Iate uita a sosit momentul in care a trebuit sa dam tezele si noua ne era dinou putin frica dar ne -am sustinut uni pe alti am reusit sa trecem si peste ele.Parca au putin mai usoare ca primele deoarece ne-am obisnuit de la primele teze ,cu toti speram sa luam note cat mai bune si sa nu fie asa slabe.Au sosit si rezultatele de la teze si erau foarte bune ,dar au existat si note mai slabe.A sosit se sfarsitul anului scolar din clasa a 5-a deci trebuia sa ne pregatim de festivitate asa a sosit si vacanta de vara.Ne-am luat la revedere uni de la alti si ne-am dus care in ce directie a putut.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O prietenie pe cinsteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum