Prin geamul deloc opac aveau loc razele luminoase ale diminetii care cadeau fix pe fata fetei, facand-o sa para o zeita in ochii iubitului ei.
Cand el s-a trezit, s-a grabit sa ii scrie cat mai multe biletele, si sa le lipeasca in locurile pe care el le credea importante, ca atunci cand iubita lui se va trezi, sa isi aminteasca tot ce se intamplase ziua trecuta.
A scris tot ce au facut, oriunde au stat amandoi, orice. Trebuia sa o faca sa isi aminteasca in fiecare zi, chiar daca el nu mai era.
Dupa ce termina toate biletele de scris si lipit, se repezi in bucatarie, a scos din frigider cateva oua, putin bacon si doua portocale. A pus tigaia pe flacara, urmata de niste ulei in aceasta. Cat timp uleiul se incingea, el storcea portocalele pentru a face suc din ele.
Ea se trezi din cauza razelor ce i se prelingeau pe fata si imediat a vazut camera acoperita in biletele galbene, roz si albastre, diferite lucruri fiind scrise pe acestea.
'Aici am dormit eu, admirand corpul tau de zeita' scria pe cel de pe perna de langa ea.
'Aici te-am dezbracat pentru prima data' scria pe cel de la marginea patului.
Pe unul de langa ea spunea 'Aici te-am facut femeie; femeia mea'.
Taeyeon era putin surprinsa, desi nu stia ce s-a intamplat ziua trecuta.
"Cine a scris toate prostiile astea?" a spus ea, un zambet ivindu-se pe fata ei palida.
S-a dus spre birou si a vazut o fotografie inramata cu un biletel pe ea. 'Aici suntem noi doi, acum patru ani, inainte ca eu sa plec in Anglia din cauza parintilor mei. E prima noastra zi de relatie oficiala...' Punctele de suspenctie isi facu aparitia la sfasitul propozitiei, marcand lipsa unor cuvinte pe care cel care a scris biletul vrea sa le spuna.
Ea fu intrerupta din ganduri de un zgomot din bucatarie, nu foarte puternic. Ea a mers la bucatarie si a vazut un baiat inalt, destul de slab si blond strangand cioburile paharului care tocmai se sparsese.
"El sa fie autorul biletelelor pe care le-am gasit in camera?" gandea ea.
Se apropie de el si a vrut sa il ajute sa stranga, dar el s-a impotrivit, spunand ca nu trebuie sa se deranjeze.
"Cine esti si ce cauti in casa mea? Cum ai ajuns aici?" intreba ea speriata.
Nici un raspuns. El doar era concentrat pe sucul pe care il turna in pahare.
Taeyeon isi muta privirea catre masa, unde vazu micul dejun deja pregatit. Se aseza la masa si incepu sa manance.
Dupa putin timp, cel care era in bucataria ei se aseza la capatul celalalt al mesei si incepu sa manance.
"Nu mi-ai raspuns la intrebare!" a spus ea suparata, punandu-si mainile in san.
"Nu ma stii?" a spus el.
"Nu! Ar trebui?" un ton rece se auzi.
"Byun Baekhyun. Stai linistita, stiu cine esti!" a spus el, nefiind in stare sa se uite in ochii ei
"De unde stii?" intreba ea speriata, crezand ca cel care sta in fata ei este un spion.
"Si tu ma stii foarte bine... Suntem mai apropiati decat crezi." a spus el, glasul lui sunand putin cam impunator.
"Nu te cunosc! Nu imi aduc aminte de tine" a spus ea aproape tipand la cel din fata ei.
"Normal ca nu iti aduci aminte de mine, adica ai amnezie... Sunt iubitul tau, si chiar tu m-ai primit in casa asta." a spus el calm.
Si-a terminat masa, dupa care a luat farfuriile goale si le-a spalat repede. Taeyeon doar l-a privit din spate, incercand ca isi aminteasca de asa-zisul 'iubit' al ei. Nimic.
El a terminat de spalat farfuriile, dupa care s-a apropiat de ea si s-a uitat in ochii ei. Frică. Asta se simtea in ochii ei. Frică amestecata cu Confuzie. S-a apropiat si mai mult de fata ei, buzele lor facand contact. Ea a incercat sa rupa sarutul, dar de fiecare data, el se apropia si mai tare de ea, adancind sarutul, facandu-l mult mai umed, mult mai suav si mult mai excitant.
La atingerea fina a buzelor lui, Taeyeon incepu sa isi aminteasca seara trecuta, si de ce el a spus ca este chiar iubitul ei. Si-a amintit de el, de data asta ea adancind sarutul dintre cei doi.
Si-a pus mainile in jurul gatului lui, tragandu-l si mai tare spre ea. El i-a pus mainile in jurul taliei ei, ridicand-o spre el.
Lipsa de aer i-au facut sa rupa sarutul, dar apoi si-au lipit fruntile.
"Acum stii cine sunt?" a intrebat-o el.
"Normal ca stiu! Imi pare rau ca am fost rea cu tine..." a spus ea, uitandu-se in jos de rusine. El i-a apucat barbia si i-a ridicat-o usor cu doua degete.
"Nu trebuie sa iti ceri scuze, sunt obisnuit cu tine asa rea!" a spus el dupa care a sarutat-o scurt.
"Ma duc sa fac repede un dus..." a spus ea, obrajii ei inrosindu-se. Baekhyun a luat-o de mana si a tras-o spre el, imbratisand-o.
"Pot sa vin si eu?" a intrebat el muscandu-si buza inferioara flamand.
Taeyeon era mai rosie decat o tomata coapta sub razele soarelui anotimpului calduros. Deja isi imagina scena fierbinte de sub dus, ceea ce facut-o sa se inroseasca si mai tare.
Nu mai putea astepta un raspuns, asa ca a urcat-o pe blatul alb de la bucatarie si s-a uitat fix in ochii ei.
"Ori o facem aici, ori in dus... Mie mi-e indiferent. Dar nu scapi!" a spus el muscandu-si din nou buza inferioara.
El a sarutat-o flamand, muscandu-i buza inferioara pentru a o face sa scoata un mic geamat, apoi sa intre in lacasul ei umed. In timp ce limbile lor se miscau amandoua in acelasi timp, mainile lui Taeyeon stateau pe pieptul lui, pregatite sa ii desfaca nasturii camasii, poate chiar sa ii rupa.
Si-a incolacit picioarele in jurul bazinului lui, simtindu-i erectia proeminenta. L-a tras mai mult spre ea, dandu-i camasa jos.
CITEȘTI
Amnesia; Byun Baekhyun
Romance"Chiar trebuie sa pleci?" a spus ea uitandu-se cu ochi mari la el. "Ma voi intoarce maine! Doar asteapta putin!" spunea el lipindu-si buzele de fruntea ei, aplicandu-i un mic sarut pe aceasta. Ea doar si-a pus mainile in jurul lui, tinandu-l strans...