Размяната

63 3 0
                                    

Името ми е Аманда Уйлямс. На 28 години съм и имам 5 годишна дъщеря наиме Клои. Съпругът ми почина преди 3 години. Преди месец реших, че е време да започна нов живот. Запознах се с един мъж... Харесвам го. Казва се Бред. Шефът му го извика по работа в Сан Франциско и утре имам полет с дъщеря си. Полет 375. Нямам търпение.               

Казвам се Ребека Джордан, на 26 съм и искам да стана известен дизайнер. Утре ще пътувам за Сан Франциско с полет 375.
Багажът ми е приготвен и тръгвам за летището. Резервирах хотел с гледка към Голдън Гейт. Беше изгодно.
Самолетът е препълнен. Откривам мястото си и сядам там. До мен има празна седалка. Надявам се, че ще си остане такава, но едва ли.

На летището сме. Малко закъсняваме, но не сме изпуснали полета. Звъня на Бред и го уверявам, че съм стигнала на време за полета.

Качваме се в самолета, но някаква жена е заела мястото ми. Няма време да се разменим, затова казвам на Клои да отиде при нея и да се запознаят,може би ще се сдобием с нова приятелка. Самолетът тръгва. Клои изглежда леко уплашена, но жената я успокоява. Дочувам, че се казва Ребека.
Минаха 4 часа и половина откакто пътуваме, остава още половин. Изведнъж самолетът започва да се тресе. Виждам как Клои се разплаква, но Ребека я прегръща. Пилотът съобщава, че няма да кацнем гладко.

Разбихме се. Помня само как гледам горящия самолет от някаква носилка и гласовете на докторите в линейката. Казаха, че лицето ми е обезобразено и че имам наранявания на мозъка. Нарекоха ме Ребека, а аз дори не познавам някой, наиме Ребека.
                                                             Помня, че катастрофирахме. Лекарите казаха, че имам мозъчни увреждания и че лицето ми е изгоряло. Досега ме нарекоха "Аманда", "скъпа" и "мамо". Не мисля, че се казвам Аманда, не помня да имам приятел, камо ли съпруг и дете. Клои, която май ми беше дъщеря имаше 3 счупени ребра и леки изгаряния. Съпругът или приятелят ми (не го помня) каза, че ще ми направят операция и че ще изглеждам както преди. Исках да обясня на докторите, че не мисля, че съм тази, за която ме смятат, но те ми казаха, че ще мога да говоря чак след операцията.

Надявам се да ви хареса историята. Бих я продължила с удоволствие, ако има кой да я чете☺

Коя съм Аз?Where stories live. Discover now